איך היא הגיעה לשם? רופאים הוציאו דלעת באורך 40 ס״מ מישבנו של חוואי הודי

דלעת באורך 40 ס״מ נתקעה בפי הטבעת של חקלאי הודי ואף אחד לא יודע להסביר איך היא הגיעה לשם. זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה: מוקדם יותר השנה הוציאו רופאים מטייוואן אגוז קוקוס מישבנו של גבר בן 56

Screenshot 2024 07 24 At 15.07
הרופאים הצליחו להסיר דלעת בקבוק באורך 40 ס״מ מגופו של החולה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

חקלאי בן 60 הגיע לבית החולים המחוזי צ׳הטארפור במאדהיה פרדש כשהוא במצב אנוש וסובל מכאבי בטן עזים. צילומי רנטגן גילו עצם מוארך תקוע עמוק בתוך פי הטבעת שלו, אשר גרם לנזק פנימי משמעותי.

לכתבות נוספות

הצוות הרפואי מיהר לבצע ניתוח חירום בחקלאי, ולאחר שעתיים הצליחו הרופאים לחלץ את העצם שהתברר כדלעת בקבוק, מין טרופי מוארך של הדלעת שכולנו מכירים, ולה יתרונות תזונתיים רבים, וגם, ככל הנראה, יתרונות נוספים.

Image,of,bottle,gourd,from,market
דלעת בקבוק | צילום: shutterstock

החולה סירב בתוקף לגלות לרופאים כיצד הגיעה הדלקת אל פי הטבעת שלו. בהיעדר שיתוף פעולה מצדו של החקלאי, הרופאים יכולים רק לנחש שככל הנראה מדובר בתאונה יוצאת דופן, מקרה של אחד למיליון.

זו לא הפעם הראשונה שמתקבל דיווח אודות צמחים שמצאו את דרכם אל אחוריהם של גברים חסרי מזל.

Cocounut
אגוז הקוקוס שחולץ מגופו של האיש | צילום: British Journal of Surgery

מוקדם יותר השנה פורסם מקרה אודות גבר בן 56 מקאושיונג, טייוואן, שהגיע לבית החולים לאחר שנתקע לו אגוז קוקוס בפי הטבעת. הקוקוס דחס את השופכה הערמונית של הגבר, מה שגרם לו לאצירת שתן.

אולי יעניין אותך גם: רב-אמן הנס נימן, מכחיש כי השתמש בצעצוע מין רוטט על מנת לרמות בטורניר שחמט

הרופאים ניתחו את האיש והסירו אגוז קוקוס באורך 7.5 ס״מ וברוחב 5.7 ס״מ. בדו״ח הרפואי שפורסם בכתב העת המדעי The British Journal of Surgery צוין כי האיש סירב לענות על שאלות הרופאים ואמר רק מילה אחת: ״קוקוס״.