הם עטפו את הגוזל הזה בטורטיה, אבל לא כדי לאכול אותו

משפחה מטקסס מצאה גוזל נטוש במהלך סעודת ברביקיו. הם השתמשו בטורטיה חמה על מנת להגן עליו לפני שמסרו אותו למרכז לשימור חיות הבר

Screenshot 2024 07 24 At 11.23
טאקיטו | צילום: Wild West Wildlife Rehabilitation Center

בני הזוג אדלונג מטקסס ערכו סעודת ברביקיו כאשר הבחינו לפתע בגוזל נטוש על הקרקע. הם יצרו קשר עם המרכז לשיקום חיות בר באמרילו וביקשו הנחיות כיצד לטפל בציפור המסכנה.

לכתבות נוספות

עובדי המרכז הנחו אותם להניח את הגוזל בקופסת קרטון, אך מאחר ולא הייתה להם קופסה, הם נאלצו לאלתר. והאילתור היה מעורר תיאבון. "עטפתי את הציפור הקטנה בטורטייה חמימה" סיפרה קייטי אדלונג בריאיון ל"גרדיאן". "זה כל מה שהיה לי".

כשבני הזוג הגיעו עם הבוריטו-גוזל למרכז לשיקום חיות הבר, הם זכו לתשבוחות מהעובדים במקום. הגוזל היה עטוף היטב ומוגן בתוך הטורטייה החמימה. עובדי המקום זיהו את הגוזל כדיית המיסיסיפי, עוף דורס ממשפחת הנציים הנפוצה בדרום ארה"ב.

אדלונג סיפרה שהיא השתמשה בגריל של המנגל כדי לחמם את הטורטיה לפני שהיא עטפה בה את הגוזל, כי היא חששה שהוא יתקרר.

אולי יעניין אותך גם: נשך בחזרה את הנחש שנשך אותו "כדי לנטרל את הארס"

הגוזל זכה לשם ההולם - טאקיטו (טאקו קטן בספרדית) והוא הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. בפוסט שפרסם המרכז בעמוד הפייסבוק שלו נכתב: "אין ספק שזו הייתה שיטה יצירתית לשמור על חום התינוק, ולמרבה ההפתעה היא הייתה יעילה". הם גם יצרו חולצות עם ציור של טאקיטו החמוד אותם הם מוכרים באתר האינטרנט שלהם.