בעלת בית גילתה שמישהו גר בתוך תא תת קרקעי בבית שלה

אישה מאורגון גילתה במקרה תא תת קרקעי בביתה. כשנכנסה פנימה גילתה להפתעתה שמישהו החליט להתנחל שם

Oregon 1
התא שנמצא בבית באורגון | צילום: Reddit: springchikun

בעלת בית מאורגון עשתה סדר בחצר ביתה, כאשר לפתע הבחינה בדלת קטנה ומסתורית שמעולם לא שמה לב אליה לפני כן. כאשר פתחה את הדלת והציצה פנימה נגלה לעיניה תא קטן ותת-קרקעי.

היא העלתה את התמונות ל-Reddit ושיתפה את הגולשים במחשבות שלה. היא הסבירה שהבית שלה בן 113 שנה וכי מעולם לא הבחינה בתא הזה לפני כן. בתוך התא הייתה מיטה מאולתרת עם שמיכה סגולה ורודה ושקיות עם חפצים אישיים.

Oregon 1
התא שנמצא בבית באורגון | צילום: Reddit: springchikun

"אני לא חושבת שמישהו ישן שם לאחרונה," כתבה. "זה יהיה סיכון רציני עבורם והיה חם מאוד. אני כן חושבת שמישהו ניגש לשם לפחות מדי שבוע, כי לא היו קורי עכביש בפנים".

היא החליטה להשאיר לדייר המסתורי שגר בביתה פתק עם מעט כסף מזומן. כמה ימים לאחר מכן היא נפגשה פנים מול פנים עם גבי, אישה בסוף שנות ה-40 לחייה, שהודתה שהיא הדיירת המיסתורית שמתגוררת בתא התת-קרקעי בביתה.

בעלת הבית עדכנה את הגולשים בהתפתחות: "היא אמרה שהיא ישנה שם רק מדי פעם, אולי פעם-פעמיים בחודש. היא אמרה שהיא אף פעם לא מדליקה שם אש, והיא בעיקר שומרת את הדברים שלה שם. היא התנצלה שלא ביקשה רשות".

גבי, כך התברר, היא חסרת בית כבר שלוש שנים וסובלת מבעיות בבריאות הנפש. למרות שהיא מקבלת תמיכת נכות מביטוח לאומי, היא לא מצליחה לעמוד בתשלומי שכר הדירה. בנוסף, יש לה עבר פלילי, לאחר שגנבה אוכל, ולכן היא מתקשה למצוא עבודה.

אולי יעניין אותך גם: נזיר בתאילנד שמע גניחות מסתוריות, והופתע כשגילה במה מדובר

כעת בעלת הבית מקווה שתוכל לסייע לגבי. "נתתי לה את מספר הטלפון שלי, הכנסתי אותה לרכב והסעתי אותה לחברה שלי שתעזור לה להשיג אוכל, מחסה וטיפול נפשי. אני מחזיקה אצבעות שזו תהיה התחלה של משהו טוב עבורה".