ניסו למכור את בנם התינוק בן החודשיים בתמורה ל-1,000 דולר ובירה

מקרה מטריד בארקנסו: בני זוג ניסו למכור את תינוקם בן החודשיים בתמורה ל-1,000 דולר ואף חתמו על מסמך לפיו הם מוותרים על זכויותיהם ההוריות

Benton County Sheriffs Office
דריאן אורבן ושלין אהלר | צילום: Benton County Sheriff's Office

בני הזוג דריאן אורבן (21) ושלין אהלר (20) מואשמים כי ניסו למכור את תינוקם בן החודשיים בתמורה ל-1,000 דולר ושישיית בירות. על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, השניים ניסו לכאורה למסור את בנם התינוק לאדם בשם קודי מרטין.

התקרית התרחשה במחנה קרוואנים בארקנסו. על פי העדויות, אהלר אמרה כי "זה לא עובד שיש שלושה כלבים ותינוק" ואמרה שהיא מוכנה למסור את התינוק תמורת 1,000 דולר. אדם בשם ריקי קרופורד, תושב המקום, אמר כי הוא מוכן לקחת את התינוק למשך הלילה בתמורה לשישיית בירות. בני הזוג הסכימו להצעה.

Shalene Ehlers 1
דריאן אורבן | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

בהמשך, קרופורד לקח את התינוק ומסר אותו לאדם בשם קודי מרטין, ששהה במקום והביע "דאגה לרווחתו של הילד". מרטין הסכים לקנות את התינוק בתמורה ל-1,000 דולר. הוא ניסח חוזה לפיו בני הזוג מוותרים על הזכויות שלהם כהוריו של התינוק ומתחייבים שלא לנסות ליצור איתו קשר בעתיד. בני הזוג חתמו על המסמך.

Shalene Ehlers 2
שלין אהלר | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

מנהל המחנה בו התגוררו יצר קשר עם משרד השריף של מחוז בנטון ודיווח כי אורבן ואהלר מנסים למכור את התינוק שלהם. המשטרה הגיעה למקום ועצרה את כל המעורבים. התינוק נמסר לבדיקה בבית חולים לילדים.

עדים שהיו במקום סיפרו לחוקרים כי לתינוק היה "ריח רע של אמוניה וצואה" וכי בעת החלפת חיתול הם הבחינו ב"פריחה כבדה, שלפוחיות ונפיחות על ישבנו ואיבר מינו".

אולי יעניין אותך גם: האמא שנתנה סיגריה לתינוק שלה מגיבה לביקורת: "זה לא עניינכם"

השניים מואשמים בעבירות של סיכון טובתו של קטין וניסיון לנהל משא ומתן על העברת קטין לאימוץ. התינוק הועבר לטיפולו של משרד הרווחה של ארקנסו.