מזעזע: גור כלבים נקשר למכונית נוסעת ונגרר על הכביש 

עוברי אורח במלזיה נחרדו כשראו גור כלבים קשור למכונית נוסעת. הבעלים טוען כי לא ידע שהגור היה קשור למכונית כשהתחיל בנסיעה

Dog Car Edit
גור כלבים נגרר על ידי מכונית נוסעת | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

מלזיה: נהגים שנסעו בכביש 3053 באי פנאנג נחרדו כשראו גור כלבים קשור למכונית נוסעת. הגור המסכן נגרר אחרי המכונית עד אשר עוברי אורח התעמתו עם הנהג כשעצר ברמזור אדום בצומת.

הנהג, גבר בן 29, יצא ממכוניתו והזדעזע למראה הכלב החבול. הוא טען כי לא ידע שהגור נקשר לרכב. לדבריו, הוא נסע כ-700 מטרים לפני שנודע לו על המצב. הוא הביע חרטה והבטיח לקחת את הכלב לווטרינר.

סרטון המתעד את המקרה עלה לרשתות החברתיות והפך לוויראלי במהירות. ה-SPCA, האגודה למען זכויות בעלי חיים במלזיה, הצליח לאתר את הנהג דרך לוחית הרישוי שלו שנראתה בסרטונים. הם אספו את הגור מידיו והעבירו אותו לטיפול בבית חולים לחיות כשהוא סובל מפצעים פתוחים וכאבים עזים.

Dog Car 2
בעל הכלב | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

הבעלים דיווח על עצמו בתחנת המשטרה. הוא הביע צער רב על התקרית, וטען להגנתו כי הגור נקשר לרכבו על ידי קרוב משפחה, וכי הוא לא ידע כי הוא קשור לרכב כאשר החל בנסיעה. הוא ביקש לשלם בעצמו עבור ההוצאות הרפואיות ומקווה לקבל את הגור בחזרה.

אולי יעניין אותך גם: נעצרה בגין קיום יחסי מין עם כלב לאחר שבעלה נתפס מטריד מינית ילדים

ה-SPCA ציינו כי יבחנו את בקשתו של הבעלים, וישיבו את הגור לידיו רק במידה וישתכנעו כי הוא יספק לגור טיפול נאות בעתיד. הגור עדיין נמצא בטיפול בבית החולים לחיות והווטרינרים מסרו כי הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה.