נעצרה בגין קיום יחסי מין עם כלב לאחר שבעלה נתפס מטריד מינית ילדים

בני זוג מטקסס מואשמים בגין שורה של עבירות חמורות. הבעל ביצע מעשים מגונים בפני קטינים ובמכשיר הטלפון שלו נמצאו חומרים מטרידים, ביניהם סרטון של אישתו מקיימת יחסי מין עם כלב מסוג דני ענק

Couple Facebook
בני הזוג וויליאם וג'ולי קין | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

וויליאם מיטשל קין, בן 52 מטקסס וימאי לשעבר בצי האמריקני, נעצר לאחר שנתפס מענג את עצמו בפני קטינים ליד סופרמרקט בספרינג. לאחר שהחרימו את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו, מצאה המשטרה עשרות תמונות וסרטונים מטרידים, ביניהם פורנוגרפיית ילדים, שהובילו להאשמות נוספות בגין מעשים מגונים בקטינים.

לכתבות נוספות

בנוסף, מצאו החוקרים חומרי וידאו מפורשים של אישתו, ג'ולי קין, בת 53, מקיימת יחסי מין עם כלב מסוג דני ענק השייך לבני הזוג.

3wknoc
בני הזוג וויליאם וג'ולי קין | צילום: Montgomery County, TX 1

בני הזוג נעצרו, בעוד שני ילדיהם בני 18 ו-10 חולצו יחד עם שלושה כלבים שנמצאו בבית. מתחנת המשטרה של מחוז מונטגומרי נמסר: "אנחנו לא יודעים למה הם נחשפו על בסיס קבוע. אולי הם לא נחשפו לכלום, אולי הם נחשפו להרבה".

אולי יעניין אותך גם: כתב אישום הוגש נגד האישה שקיימה יחסי מין עם דג פורל

וויליאם קין עומד כעת בפני אישומים בגין החזקת פורנוגרפיית ילדים בעוד אישתו, ג'ולי קין מואשמת בקיום יחסי מין עם בעלי חיים. הילדים עברו לרשות קרובי משפחה, בעוד שלושת כלבי המחמד נלקחו על ידי שירותי בעלי החיים של מחוז מונטגומרי.