עשתה אמבטיה לבת ה-4 שלה עם 200 תנינים ועוררה זעם בקרב הגולשים

אם מתאילנד שמנהלת חוות תנינים, נתנה לבתה בת ה-4 לשחות עם 200 תנינים שזה עתה נולדו. הגולשים זעמו וטענו כי היא מסכנת את בתה, אך האם לא התרגשה מהביקורת

Kid Gator 4
עשתה לבתה אמבטיה עם 200 תנינים | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

סרטון ויראלי מתאילנד מציג ילדה בת ארבע משתכשכת באמבטיה עם למעלה מ-200 תנינים שזה עתה נולדו. צופים רבים הביעו דאגה מהסכנה הפוטנציאלית של מצב זה, וביקרו את אמה של הילדה על כך שהתירה זאת.

לכתבות נוספות

האם, המנהלת חוות תנינים, דחתה את הביקורת והסבירה כי התנינים הם בני יומיים עד שבעה ימים. לטענתה, בשלב הזה התנינים עדיין לא פיתחו שיניים, ולכן אין ביכולתם לפגוע בבתה. היא הוסיפה ואמרה כי היא השגיחה היטב על בתה לאורך כל האמבטיה.

היא גם ציינה שבתה משחקת בתנינים האלה מאז שהייתה בת שנתיים, ואם היה סיכון, היא הייתה מרחיקה אותה מהם לאלתר. היא הדגישה כי בתה משחקת רק ​​עם תנינים שאינם מסוגלים לגרום לה נזק.

למרות ההבטחות הללו, חלק מהגולשים ברשת נותרו מודאגים. הם טענו שגם אם התנינים לא יכולים לנשוך, הם עדיין עלולים להוות סכנה בריאותית לילדה הקטנה. אחרים הביעו חשש כי על אף שהתנינים לא יכולים לנשוך אותה, הם יכולים להזיק לה בדרכים אחרות.

אולי יעניין אותך גם: לעיניי סבא שלה: ילדה בת 6 נגררה על ידי תנין לאחר שרחצה בנהר

אחד הגולשים ציין כי התנינים עלולים להפריש מחלות וזיהומים אל מי האמבט. אחרים אמרו שמשחק עם תנינים עלול לתת לילדה מושג שגוי לגבי כמה מסוכנים יכולים להיות תנינים. לטענתם,  בכך שהאם מאפשרת לה לשחק עם תנינים היא מקנה לבת שלה את הרושם השגוי שהם לא מזיקים.