הזמינה חבילה משיין והזדעזעה ממה שמצאה בפנים: "אני יכולה להקיא עכשיו"

מגעיל: אישה שהזמינה בגדים משיין מצאה שלוש תולעים חלקלקות בין הבגדים שהזמינה. החברה הציעה לה החזר כספי מלא, אך טענה שהתולעים לא היו שם כשהחבילה נשלחה

Stuttgart,,germany, ,08 16 2024:,smartphone,with,website,of,fashion,e Commerce
הזמינה חבילה משיין ונחרדה ממה שמצאה שם | צילום: Shutterstock

כשאמה קואד קיבלה את המשלוח שלה משיין, היא ציפתה למדוד את החצאית, החולצות והגופיות שהזמינה. אך לאחר שקרעה את השקיות היא נחרדה לגלות שבין הבגדים היו שלוש תולעים חיות באורך של כ-5 ס"מ.

Worms Shein 3
בין הבגדים היו שלוש תולעים | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

היא צילמה את התולעים והעלתה את הסרטון לטיקטוק וכתבה "אני יכולה להקיא עכשיו". בסרטון נראות בבירור התולעים הגדולות והחלקלקות מתפתלות על צלחת חד פעמית.

@emma.coad.3 @SHEIN all I wanted was the missguided clothing and a jean skirt but instead i got worms falling out of my package…😵🤮🪱🐛 #shein #sheinbugs ♬ female rage - bel6va

הגולשים הגיבו בזעזוע לשיתוף המגעיל: "אוקי, כן. רוקנתי את העגלה שלי" כתבה גולשת אחת, ואחרת קבעה בפסקנות: "לעולם לא אזמין שוב משיין". גולשת אחרת כתבה בעצב: "אני בוכה כי החבילה שלי יצאה כבר למשלוח!" ורק אחד תהה: "האם אני היחיד שמעולם לא הייתה לו בעיה עם שיין? אני מזמין מהם כבר שנים".

אולי יעניין אותך גם: מחריד: הזמין משלוח של מוצרי חלב והזדעזע כשפתח את האריזה

משיין נמסר בתגובה: "כאשר קיבלנו את פניית הלקוחה פתחנו בחקירה מיידית". אם זאת הם טענו כי "כאשר החבילה השלימה את תהליך בקרת האיכות שלנו ועזבה את המתקן שלנו היא הכילה רק את הפריטים שהוזמנו". הם הציעו לקואד החזר כספי מלא, אך היא מצדה כבר הצהירה שלא תקנה יותר משיין.