מחריד: הזמין משלוח של מוצרי חלב והזדעזע כשפתח את האריזה

מה יותר גרוע מלפתוח חובצה ולמצוא בה תולעת? לפתוח חובצה ולמצוא בה עשרות תולעים. צעיר מהודו הזמין משלוח של חובצה (באטר-מילק) ומצא בתוך האריזה חלב מקולקל ועשרות תולעים לבנות ומגעילות

Buttermilk 1
המשלוח שהתקבל עם תולעים | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

גאינדר ידב, צעיר המתגורר בגוג'אראט, הודו, הזמין באינטרנט משלוח של חובצה (באטר-מילק) עטירת חלבון. כאשר הגיע המשלוח, התאכזב ידב לגלות כי חלק מהמוצרים היו קרועים והדיפו ריח רע של חלב מקולקל.

לכתבות נוספות

ואם לא די בחוויה המבאסת הזאת, ידב הזדעזע כשגילה לפתע משפחה שלמה של תולעים לבנות שחגגו על הקרטון הלח.

Buttermilk 2
חלק מהפריטים היו פתוחים והדיפו ריח של ריקבון | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

ידב מיהר לפרסם צילומים של המשלוח ההרוס ופירסם אותם בחשבון ה-X שלו: "כמעט מחצית מהחבילות נפתחו/נקרעו והחלב כבר היה רקוב. ריח רע מאוד הגיע מהחלב", כתב ותייג את Amul, קואופרטיב הודי למוצרי חלב הנשלט על ידי 3.6 מיליון מחלבות. "אני כותב כדי להביע את חוסר שביעות הרצון העמוק שלי לאחר שגיליתי תולעים בחובצה שרכשתי לאחרונה לאחרונה"

Buttermilk 3
הקופסה הייתה מלאה בתולעים לבנות | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

"תמיד סמכתי על Amul ומחויבותכם לאיכות, וזו הסיבה שהתקרית הזאת מטרידה במיוחד. זה לא רק הרס את החוויה שלי, אלא גם גרם לי לפקפק באמינות של תהליכי הייצור והאריזה שלכם".

אולי יעניין אותך גם: משרד הבריאות בסינגפור אישר לאכילה 16 מיני חרקים חדשים

הנהלת הקואופרטיב התנצלה על התקרית והבטיחה שיבדקו את המערך הלוגיסטי במטרה להבין מה השתבש. הם הציעו לידב להחליף את המוצרים במוצרים חדשים, אך בשלב הזה הוא כבר איבד את התיאבון וביקש פשוט החזר כספי מלא.