האמא שנתנה סיגריה לתינוק שלה מגיבה לביקורת: "זה לא עניינכם"

צעירה בת 18 נתנה סיגריה לתינוק שלה ועוררה מהומה. היא הגיבה בזעם לביקורת שהופנתה כלפיה: "אני אגדל את הילד שלי איך שאני רוצה"

Baby Cigarette 2
צילמה את התינוק שלה עם סיגריה ועוררה מהומה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

אמא צעירה מטאיוואן ספגה ביקורת לאחר שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון של התינוק שלה עם סיגריה בפיו.

צילומי מסך מהאינסטגרם שלה הפכו לוויראליים לאחר ששותפו על ידי גולש בקבוצת פייסבוק טייוואנית המונה 1.8 מיליון חברים. "אמא בת 18 נותנת לתינוק שלה סיגריה. אתם לא חושבים שצריך לערב את שירותי הרווחה?", נכתב בפוסט.

זעמם של הגולשים לא איחר להגיע, כאשר רבים מהם טענו כי היא מסכנת את בנה. אחד הגולשים תיאר את מעשיה כמטופשים בעוד אחר ציין את גילה הצעיר ואמר כי לעיתים קרובות הסבים והסבתות הם אלה שבסופו של דבר סובלים מחוסר האחריות של ההורים הצעירים.

Baby Cigarette 1
"פעם שעברה לימדתי אותו להחזיק אקדח, הפעם לימדתי אותו לעשן" | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

האם הצעירה הגיבה בזעם לביקורת שהופנתה כלפיה.  "אז מה? זה לא עניינכם". כתבה. "זה הילד שלי. איך זה נוגע אליכם? אם אתם לא אוהבים את זה, אל תסתכלו. אני אגדל את הילד שלי איך שאני רוצה".

לגולש אחר, שהביע רחמים כלפי התינוק, היא כתבה בתגובה: "אם יש לך דעה, לך תקנה ילד משלך ותתעסק בילדים שלך. תפסיק לקשקש. אם אתה מספיק אמיץ, תגיד את זה בפרצוף שלי במקום להתחבא מאחורי המסך".

אולי יעניין אותך גם: הכריחה את בתה ללכת יחפה על המדרכה הלוהטת והגולשים רתחו מזעם

בסופו של דבר האם הצעירה נעלה את חשבון האינסטגרם שלה, אך נראה שהסיפור הזה ממשיך להסעיר את הגולשים שהמשיכו לדון בנושא בקבוצת הפייסבוק.