הכריחה את בתה ללכת יחפה על המדרכה הלוהטת והגולשים רתחו מזעם

אישה שהכריחה את בתה לצעוד יחפה על המדרכה בקיץ הציתה חילוקי דעות בקרב הגולשים. האם מדובר באקט חינוכי או בהתעללות אכזרית?

Barefoot Girl 1
הכריחה את בתה ללכת יחפה על אספלט רותח | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

בעוד הטמפרטורות בטאיוואן גבוהות מהרגיל העונה, אישה שיצאה מתחנת הרכבת צ'ינפנג בעיר שינג'ו, ראתה אם ובת צועדות ברחוב והולכות יד ביד. הילדה, בת 4 או 5, לא הפסיקה לצרוח ולבכות. בהתחלה האישה לא ייחסה לזה חשיבות מיוחדת, אלא שאז היא קלטה שהילדה יחפה.

לכתבות נוספות

היא עקבה אחרי האם ובתה וצילמה את מה שראתה. בסרטון שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות בטאיוואן נראית הילדה נגררת יחפה על כביש האספלט על ידי אמה. הילדה בוכה וצועקת "זה כל כך חם" אך האם מתעלמת ממנה.

כאשר הילדה עצרה בצל בצד הדרך, על מנת להרגיע את כפות רגליה הכואבות, האם נזפה בה ודחקה בה להמשיך ללכת.

האישה שצילמה את הסרטון סיפרה שהיא ניגשה אל האם ושאלה אותה מדוע הילדה יחפה. האם השיבה לה: "היא איבדה את הנעליים שלה ואין לי כסף לקנות לה נעליים חדשות". האישה הציעה לקנות נעליים עבור הילדה, אך האם סירבה בעס ואמרה: "אל תתייחסי אליה".

האישה המודאגת הזעיקה משטרה והמשיכה לעקוב אחר האם והבת עד שהגיעו לביתן. כאשר הגיעו השוטרים, סירבה האם לפתוח את הדלת.

משטרת שינג'ו עדכנה את שירותי הרווחה והורתה להם לפתוח בבירור על מנת לקבוע אם מדובר בתקרית חריגה או בהתעללות על בסיס קבוע. אם יתברר כי מדובר במקרה חד פעמי האם תיאלץ לעבור סדנת חינוך.

אולי יעניין אותך גם: הזניחו את בתם במשך 12 שנה על ספת העור עד שמתה מוות מחריד

הגולשים ברשת זעמו וציינו כי הטמפרטורה בשינג'ו מגיעה לפעמים ל-36 מעלות. הם ציינו שהליכה עם כפות רגליים חשופות על אספלט לוהט עלולה לגרום לשלפוחיות על העור, בייחוד כאשר מדובר בעור רך של ילדה כל כך קטנה. אחרים לעומת זאת סברו כי מדובר בענישה נחוצה כחלק מחינוך הילדה שאיבדה את נעליה.