גבר נשפט למאסר של 70 שנה בכלא בגלל שירק על שוטרים

אמריקאי בן 36 קיבל לא פחות מ-70 שנים בבית הסוהר, בעונש שהוגדר על ידי השופטת כעונש למען יראו ויראו. הוא הואשם בעבירות שהיו מזכות אותו ב-25 שנות מאסר, אך הוחלט להחמיר איתו ולהשתמש בו כדוגמה

לארי פירסון
לארי פירסון - קיבל עונש למען יראו ויראו | צילום: Everything Lubbock

לארי פירסון, בן 36 מלובוק שבטקסס, נשפט לאחר שירק על שוטרים וקיבל לא פחות מ-70 שנה בבית הסוהר.

העונש הכבד מגיע מכיוון שלפירסון יש באמתחתו מספר הרשעות קודמות, אך השופטת הצהירה שהענישה היא למען "יראו ויראו" שכן היא רוצה לעשות מפירסון דוגמה.

כתבות נוספות

זה עונש ארוך להפליא, אבל ראוי לציין שזו לא ההתנהגות הפלילית היחידה שפירסון היה מעורב בה במהלך חייו, ויכול להיות שהוא היה עומד בפני עשרות שנים בכלא ללא קשר אם נמצא אשם ביריקה.

פירסון הוכנס למעצר לאחר תקרית במאי 2022 כאשר שוטרי לובבוק קיבלו דיווח על תקרית לכאורה של אלימות במשפחה.

פירסון בבית המשפט | צילום: Everything Lubbock

הקורבן סיפרה למשטרה שפירסון פגע בה מספר פעמים וכן שהיה ברשותו גם נשק בעת המעשה. הוא נעצר לאחר שחשפה האישה מספר פגיעות רב בגופה.

בעת המעצר, פירסון החל לבעוט בדלתות ניידת המשטרה, ואז ירק על השוטרים כשנאמר לו לעצור. למרות הבקשות, הוא סירב להפסיק, והמשיך לירוק על השוטרים גם כשהובא למרכז המעצר של מחוז לובוק.

הוא נמצא אשם בשתי עבירות של הטרדת עובד ציבור, ובשימוע לגזר הדין, התובעת ג'סיקה גורמן ביקשה מחבר המושבעים "לשלוח מסר" לפירסון, והביאה לידיעתם את ההיסטוריה הקודמת שלו של הרשעות באלימות משפחה, ובשוד בנסיבות מחמירות.

לאור הרשעות אלה, פירסון כבר היה בדרכו ל-25 שנות מאסר, אך בסופו של דבר נידון ל-70 שנים "בזכות" השופטת.