טרגי: הכוכבת מתה בשידור חי בעקבות אכילת יתר

פאן שיאוטינג, צעירה בת 24 הידועה בסין בזכות אתגרי האכילה הקיצוניים שלה, הלכה לעולמה באופן טרגי בשידור חי

Pan 1q
פאן שיאוטינג | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

פאן שיאוטינג זכתה לתהילה בזכות משדרי הלייב שנהגה לערוך ברשתות החברתיות בהם צרכה כמויות אדירות של מזון לעיני הצופים. המשדרים נמשכו 10 שעות וערכו מדי יום. פאן שאפה לאכול יותר מ-10 ק"ג ביום.

לכתבות נוספות

פאן הייתה מלצרית שהפכה לכוכבת רשת לאחר שראתה את חברתה לכיתה מרוויחה הרבה כסף בזכות סרטונים דומים. מדובר בטרנד בשם Mukbang שמוצאו בדרום קוריאה. כל מהות הטרנד היא לצרוך כמויות גדולות של מזון תוך אינטראקציה עם קהל הצופים.

Pan 2d
פאן שיאוטינג | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

בתחילת דרכה, פאן אכלה קילוגרמים בודדים של מזון, אבל ככל שהיא צברה פופולריות, כך עלתה כמות המזון שאכלה. משקלה של פאן זינק ל-300 ק"ג, אך חשבון הבנק שלה טפח גם הוא.

Pan 3j
פאן שיאוטינג | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

הוריה של פאן התחננו בפניה שתפסיק עם המשדרים. הם אמרו שהכסף הרב שהיא מרוויחה לא שווה את הנזק שנגרם לגופה. אך פאן התעקשה שהיא יכולה לעמוד בזה. גם כאשר אושפזה בעקבות דימום בקיבה, היא המשיכה בבולמוס האכילה - יום לאחר שחרורה מבית החולים.

אולי יעניין אותך גם: לאחר שחתם עם חברה טבעונית: אלוף העולם באכילת נקניקיות לא יורשה להתחרות השנה

בסופו של דבר, גופה של פאן נכנע והיא הלכה לעולמה במהלך שידור חי לעיני קהל המעריצים שלה. סיבת המוות לא פורסמה, אך על פי הדיווחים בתקשורת הסינית, בנתיחה שלאחר המוות התגלו עיוותים חמורים בבטנה וכמויות גדולות של מזון לא מעוכל.