הבלון הזה עקב אחריו לכל מקום, וזה אפילו לא הדבר הכי מפחיד שקורה בסרטון

שרת בית ספר בפלורידה שנבנה מעל בית קברות עתיק תיעד בסרטון מפחיד רוח רפאים האוחזת בבלון אדום. הרגע המטריד ביותר מתרחש לקראת סוף הסרטון

Themrmorbid 2
התיעוד המטריד מבית הספר בפלורידה | צילום: TheMrMorbid

בית הספר התיכון קינג היי שבפלורידה עלה לאחרונה לכותרות בעקבות תיעוד מטריד שצילם שרת בית הספר במהלך משמרת הלילה שלו. אב הבית סיפר כי עובדים וותיקים בבית הספר הזהירו אותו ואמרו שדברים מוזרים מתרחשים במסדרונות בית הספר במהלך הלילה. הוא לא התייחס לסיפורים הללו ברצינות, עד אותו לילה.

כתבות נוספות:

בתיעוד שהעלה לרשת החברתית Reddit, סיפר השרת כי הוא ביצע ניקיונות באחת הכיתות בה נערכה מסיבה ביום שלפני. בכיתה ניתן לראות כמה בלונים וקונפטי מפוזר על הרצפה. אבל בלון אחד תפס את תשומת לבו – בלון אדום בודד שנמצא בפינת החדר.

Footage captured by a janitor who works at the King High School in Tampa, which was built over a graveyard
byu/TheMrMorbid inGhosts

מה שמטריד בכל הסיפור הזה הוא שהבלון עוקב אחריו. בסרטון ניתן לראות בבירור כיצד הבלון מתקדם בעקבותיו, גם כאשר הוא יוצא מהכיתה. "לא משנה איפה אני בכיתה, הוא פשוט עוקב אחריי" הוא אומר, ואכן לא ברור מי או מה מחזיק את הבלון. מדובר בתיעוד מאוד מצמרר, אך החלק הגרוע ביותר מגיע לקראת סוף הסרטון.

Themrmorbid 1
דמות מפחידה רצה בקצה המסדרון | צילום: TheMrMorbid

ברגע אחד מהיר נראית צללית דוהרת על פני החדר בקצה המסדרון. השרת נבהל "לא, אני לא יכול", הפסיק את ההקלטה, וככל הנראה נמלט מן המקום. האמת? אי אפשר להאשים אותו.

אולי יעניין אותך גם: האם זו רוח רפאים? סרטון חדש שעלה לרשתות מבלבל את המומחים

מה שמדהים לציין הוא כי בית הספר הוקם מעל בית קברות עתיק בשנות ה-60. בית הקברות רידג'ווד הוקם בשנות ה-40 של המאה ה-20 ושימש כאתר קבורה לאביונים, ובעיקר לקבורתם של אפרו-אמריקאים. כמו אתרי קברות דומים רבים מאותה התקופה, גם בית הקברות רידג'ווד הנכיח את ההפרדה הגזעית והפערים החברתיים-כלכליים של אותה תקופה. כנראה שזו הסיבה שהוא זכה להתעלמות בשנות ה-60 כאשר הוחלט להקים מעליו את בית הספר התיכון קינג היי. בדיקות מכ"ם שנערכו בשנים האחרונות חשפו כי ישנת 145 קברים מתחת לפינה הדרום-מזרחית של בית הספר.