בית הקפה הגיש עוגות לכבוד ההיפופוטמית המפורסמת והמעריצים נלחצו

מו דאנג, גורת ההיפופוטם המפורסמת, הפכה לסנסציה וכבשה את לבבותיהם של תאילנדים רבים. בית קפה מקומי החליט לערוך לה מחווה ולהגיש עוגות בדמותה, הבעיה היא שלא כולם התלהבו מהתוצאה

Hippo Cake 3
עוגה דמויית היפופוטם | צילום: Magic Café

תאילנד: בית הקפה הפופולרי Magic Café שבבנגקוק החליט לעשות מחווה למו דאנג, גורת ההיפופוטם הננסית בת החודשיים שהפכה לוויראלית ימים ספורים לאחר שנולדה. כאות הערכה להיפופוטמים האהובה, החלו בבית הקפה לאפות ולהגיש עוגות בדמותה של מו דאנג.

לכתבות נוספות

העוגות יצאו כל כך מציאותיות שהן נראות כמעט זהות למו דאנג הקטנטנה, עד לפרטים הקטנים כמו הריסים שלה. בית הקפה ידוע ביצירת עוגות יוצאות דופן ומורכבות, לאחר שהכינו בעבר עוגות בצורת לטאות, צפרדעים, צבים וחיפושיות. בית הקפה שיתף צילומים של העוגות בעמוד הפייסבוק שלו, והתגובות לא איחרו להגיע.

Hippo Cake 2
עוגה דמויית היפופוטם | צילום: Magic Café
Hippo Cake 1
עוגה דמויית היפופוטם | צילום: Magic Café

התגובות נעו בין פליאה לגועל. היו מי שהיו מוטרדים עד כדי כך שחשבו שקרה הנורא מכל. "במבט ראשון הייתי המומה. חשבתי שהיא מתה. חשבתי שזאת תמונה של הגופה שלה!" כתבה גולשת אחת. גולש אחר הביע הערכה ליצירה: "זה נראה כל כך דומה. ממש יפה!". ואילו גולש נוסף תהה: "זה חמוד, אבל מי ירצה לאכול את זה?".

אולי יעניין אותך גם: דרמה בגן החיות: גור חתולים נפל לתוך כלוב הטיגרסים

מו דאנג היא כנראה גורת ההיפופוטם ננסי המפורסמת ביותר בתאילנד. היא נולדה לפני חודשיים בגן החיות קאו קייאו שבמחוז צ'ון בורי, וזכתה לתהילה בזכות המראה החמוד והשמנמן שלה. הפופולריות שלה הביאה להכפלת כמות המבקרים בגן החיות, אך למרות ההצלחה המסחררת, בגן החיות הביעו דאגה רבה מכך שמבקרים רבים מתנהגים באופן בלתי הולם ומסכנים את ההיפופוטמים הקטנה. סרטונים רבים הראו מבקרים מטרידים את מו דאנג, זורקים לעברה אוכל ומתיזים עליה מים כשהיא ישנה.

A Two Month Old Female Pygmy Hippo Named "moo Deng", Who Recently Become A Viral Internet Sensation, In Thailand
מו דאנג | צילום: רויטרס