בית החולים החליף בין התינוקות, אך האבא זיהה את בתו בזכות הגבות שלה

בזכות הגבות העבות: בית חולים בתאילנד התבלבל והחליף בין שתי תינוקות. האב הטרי זיהה את הטעות לאחר שהבחין בשינוי פתאומי בגבות של הבת שלו

Babies 3
התינוקות שהוחלפו בבית החולים | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

הפחד הגדול ביותר של הורים טריים הוא שבית החולים יחליף בין הרך הנולד לבין רך נולד של מישהו אחר. זה בדיוק מה שקרה לזוג צעיר מתאילנד. האב הטרי פרסם פוסט ברשתות החברתיות בו הוא תיאר את השבוע המצער שעבר עליו מאז נולדה בתו ב-11 באוגוסט.

לאחר הלידה זיהו הרופאים כי משהו לא תקין בנשימתה, הפרידו אותה מהוריה והעבירו אותה ליחידה לטיפול נמרץ. מטבע הדברים, בני הזוג ביקרו את התינוקת מדי יום והאב צילם תמונות שלה כדי לשתף עם המשפחה.

אלא שכעבור שבוע, ב-17 באוגוסט, הבחין האב במשהו מוזר. פניה של התינוקת היו נראות אחרת לגמרי. השיער שלה היה קצר יותר, הגבות העבות שלה נעלמו לחלוטין, ועוד דבר מטריד אחד - הצמיד עם השם שלה היה חסר. צוות בית החולים מיהר להרגיע את האב המודאג, והסביר לו ש"פנים של תינוקות משתנים במהירות מדי יום". אבל האבא לא השתכנע.

ארבעה ימים לאחר מכן דרשו בני הזוג לערוך בדיקת דם על מנת לבדוק אם זו אכן התינוקת שלהם. התוצאות היו מרעישות - זו לא הייתה הבת שלהם. צוות בית החולים מיהר לאתר את בתם האמיתית, וגילה שהיא החולפה עם תינורת השייכת לזוג ממיאנמר. בדיקות DNA שנערכו לאחר מכן הוכיחו מעל כל צל של ספק כי בית החולים החליף בין התינוקות.

אולי יעניין אותך גם: לידה בשחקים: הטייס עזב את תא הטייס על מנת ליילד את התינוק

הנהלת בית החולים התנצלה והודתה בטעות החמורה, והבטיחה לפצות את המשפחות בכך שיזכו לקבל טיפול רפואי חינם מבית החולים ובלי להמתין באף תור, אבל האב לא התרשם. הוא דרש לקבל פיצוי כספי בסך 200,000 באט (22,500 ש"ח) שיחולק בין שתי המשפחות. בית החולים מסר כי הוא ייענה לבקשה, אם כי לא התחייב לפצות את ההורים במלוא הסכום הנדרש.