קנתה עוגה סינית מסורתית ומצאה בפנים שן אנושית: "זה כל כך מפחיד!"

סין: אישה מצ'אנגג'ואו טוענת כי מצאה שן אנושית בתוך עוגת ירח בשרית אותה הגישה לקרוב משפחה. סרטון העוגה האכולה למחצה עלה לרשתות החברתיות והפך לוויראלי

Mooncake 3
מצאה שן אנושית בתוך עוגת ירח | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

עוגת ירח היא מאפה סיני מסורתי שנאכל בדרך כלל בחודשי הסתיו. יש מגוון של מילויים, ביניהם משחת זרעי לוטוס, שעועית אדומה או בשר. נהוג להעניק את העוגה לקרובים ובני משפחה כסמל של אחדות ואחווה. וזה בדיוק מה שעשתה תושבת צ'אנגג'ואו שנתנה לקרוב משפחה עוגת ירח אותה קנתה מ-Sam's Club, רשת סופרמרקטים אמריקאית הפועלת בסין.

לטענתה של האישה, בתוך העוגה הייתה הפתעה לא נחמדה בכלל - שן אנושית. היא שיתפה סרטון ברשתות החברתיות בו ניתן לראות את העוגה אכולה למחצה ובתוכה משהו שנראה כמו שן של אדם מבוגר. היא ציינה שם שהוא הספיק לאכול מהעוגה לפני שגילה את השן. "בן המשפחה שלי אכל את זה עכשיו" היא אמרה. "תראו מה הוא אכל. זה כל כך מפחיד!".

הגולשים היו מזועזעים מהסרטון. אחד מהם כתב שמראה השן כמעט גרם לו להקיא ושהוא החליט לא לרכוש השנה עוגות ירח. אחר שיתף סיפור דומה, ואמר שהוא מצא שן בתוך לחם שהוא קנה. אחרים פקפקו באמיתות הסרטון.

מ-Sam's Club נמסר בתגובה כי לא ייתכן שאובייקטים זרים יגיעו לתוך עוגות הירח שלהם במהלך הייצור משום שהם עורכים בקרת איכות קפדנית על כל המוצרים שלהם. החברה טענה כי היא ביקשה מהלקוחה את הפריט המעורב על מנת לבדוק אותו, אך סורבה.

אולי יעניין אותך גם: אכל בשר חזיר לא מבושל ונדבק בתולעת טפילית

זאת לא הפעם הראשונה שרשת הסופמרקטים האמריקאית מסתבכת. התקשורת המקומית מדווחת כי בשנים האחרונות היא נקנסה יותר מ-20 פעמים עקב הפרות של ביטחון המזון.