קנתה לחם פרוס ונבהלה ממה שמצאה בפנים

אישה מדרום אפריקה רצתה להכין טוסט, אלא שאז היא מצאה חלקים של חולדה מתה בתוך הלחם הפרוס. "חוויה טראומטית ומגעילה"

Rat 3l
קנתה לחם פרוס ומצאה בפנים חולדה מתה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

דרום אפריקה: נומבולו מקולה, אישה מקוואזולו-נטאל, קנתה לחם פרוס מחיטה מלאה של מאפיית סאסקו בחנות מקומית. היא שמה אותו במקרר יחד עם שאר קניות מבלי לדעת שהלחם הזה לא ראוי למאכל אדם.

לכתבות נוספות

כאשר היא הוציאה את הלחם מהמקרר כדי להכין טוסט, היא שמה לב למשהו מגעיל ומפחיד. בין פרוסות הלחם היה משהו פרוותי, אפור ומטריד שהיה חתוך לפרוס.

"צילמתי ושלחתי לחברים שלי ואחד מהם אמר שזו חולדה". כתבה מקולה בפוסט שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה. "הייתי בהכחשה, אמרתי שאולי זה משהו אחר, אבל התרחיש של חולדה היה הגיוני - ייתכן שחולדה נכנס ללחם במפעל ואף אחד לא שם לב".

הפוסט כלל גם תמונות וסרטון שחשפו את הזוועה -  החולדה האומללה הייתה חתוכה לפרוסות והוטעמה בתוך הלחם. חלקי גופתה של החולדה, כמו גם פרוותה וזנבה, נראים היטב בתוך הלחם.

מקולה החזירה את הלחם לחנות, שם המליצו לה המוכרים להגיש תלונה ליצרנית הלחם, Sasko. לדבריה, התשובה של נציגי החברה הייתה הזויה - לטענתה, הנציג התנצל על החוויה השלילית שלה, אך התעקש שמדובר בתקלה שנובעת מהעובדה שהמוצרים נאפים בטמפרטורה גבוהה, וכי הנוכחות של החולדה בלחם לא תשפיע עליה מבחינה בריאותית.

"אני בספק אם אי פעם אוכל שוב מוצרים של Sasko" כתבה. "החוויה הזו הייתה טראומטית ומגעילה".

אולי יעניין אותך גם: "כמעט אכלתי את זה": הזמינה קרפ עם שוקולד ונחרדה ממה שמצאה בפנים

מ-Sasko  נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים בכנות על כל אי נוחות שאירוע זה גרם לגברת נומבולו מקומלה, כמו גם לכל אחד מהלקוחות הנאמנים האחרים שלנו. הבריאות והרווחה של הצרכנים שלנו הם בעלי חשיבות עליונה עבורנו. פתחנו מיד בחקירה של התקרית עם גילוי טבעה האמיתי של התלונה, שכללה שיתוף ספקי שירות חיצוניים של צד שלישי כדי לבחון ביסודיות את מתקן הייצור המדובר".