שרידי גופתה של הטיקטוקרית נמצאו בתאילנד

משטרת תאילנד הודיעה כי שרידי גופתה של יאן רוימין, טיקטוקרית סינית בת 38, נמצאו באזור נטוש סמוך לביצה באזור צ'אוצ'ונגסאו

Yan 3o
יאן רוימין | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

ב-13 ביולי נמצאו שרידי אדם מבותרים במחוז צ'אוצ'ונגסאו שבתאילנד. בדיקת DNA אישרה את החשש הגרוע מכל - אלו היו שרידי גופתה של יאן רוימין.

לכתבות נוספות

יאן רוימין הייתה משפיענית רשת סינית בת 38. היא הייתה פעילה מאוד בטיקטוק וב-Xiaohongshu (המקבילה הסינית לאינסטגרם). ב-1 ביולי היא תועדה נכנסת לרכב ליד קניון טיימס סקוור בבנגקוק ומאז נעלמו עקבותיה.

Yan 5x
יאן רוימין | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

המשטרה בחנה את צילומי מצלמות האבטחה וגילתה את זהות הנהג שאסף את יאן - מא צ'ינגיאן, בן 32. הוא הגיע לתאילנד מסינגפור יום לפני כן. גם יאן וגם צ'ינגיאן ביקרו בתאילנד לעיתים תכופות והמשטרה העריכה כי בין השניים הייתה היכרות מוקדמת.

Yan 1l
יאן רוימין ומא צ'ינגיאן ליד קניון טיימס סקוור בבנגקוק | צילום: Metropolitan Police Bureau

צילומי האבטחה חשפו כי מא צ'ינגיאן ויאן רוימין נסעו יחד למלון ברחוב סוקומוויט. לאחר מכן, בלילה, תועד מא עוזב את המלון לבדו ונוסע לצ'אצ'ואנגסאו. הוא עשה 12 עצירות בדרך. העצירה האחרונה הייתה אזור נטוש עם ביצה בקירבת מקום. זה המקום בו מצאו השוטרים את שרידי גופתה של יאן.

Yan 4a
צוותי החילוץ איתרו את שרידי גופתה של יאן רוימין | צילום: Metropolitan Police Bureau

בסופו של דבר גילתה המשטרה כי מא צ'ינגיאן נמלט מתאילנד להונג קונג ומשם עשה את דרכו למקאו. הוא נעצר על ידי משטרת הונג קונג לאחר שרשויות תאילנד ביקשו סיוע מהאינטרפול. אגף החוץ של המשטרה מטפל בתיק על פי אמנת ההסגרה בין שתי המדינות.

Yan 2v
מא צ'ינגיאן | צילום: Metropolitan Police Bureau

משפחתה של יאן הביעה את רצונה שהמשפט יתנהל בסין, שמחילה עונש מוות על עבירות רצח.

המניע לרצח עדיין לא ידוע, אך המקרה הזה מגיע על רקע שורה ארוכה של פשעים דומים שהתרחשו במדינה בשנים האחרונות, כאשר ברוב המקרים הללו היו מעורבים עבריינים סיניים. רבים סבורים כי יש קשר בין הרציחות הללו לארגוני פשיעה סיניים.

אולי יעניין אותך גם: יצאה לחפש רוחות רפאים בכנסייה נטושה – ומתה מוות מחריד

סגן מפקד לשכת המשטרה המטרופולינית של בנגקוק, האלוף נופסילפ פונסוואט, הצהיר כי חקירת המשטרה מתמקדת במניעים אישיים ובוחנת גם את האפשרות שמדובר בפרשיית אהבה שהשתבשה.