האישה הזאת ננשכה ע"י תמנון ארסי בפניה, אך מה שקרה אחר כך שנוי במחלוקת

מה שהתחיל בתור רעיון לצילום משעשע הפך לאסון כאשר תמנון ארסי נשך בפניה של חובבת דיג. האישה סבלה מפציעות, נפיחויות ודימומים אך החליטה לנקום בתמנון

Instagram Jamie Bisceglia
ג'יימי ביסקליה והתמנון | צילום: Instagram: Jamie Bisceglia

ג'יימי ביזגליה, חובבת דיג מהאי פוקס שבוושינגטון, השתתפה לאחרונה בפסטיבל דיג שהיא כנראה לא תשכח לעולם. הכל התחיל בניסיון קליל ליצור תמונה ייחודית ומצחיקה מהאירוע. היא לקחה תמנון אותו תפסה והצמידה אותו לפניה בעודה מחייכת למצלמה. בדיעבד זו הייתה טעות גדולה. "אנחנו בני אדם, כולנו עושים טעויות" סיפרה מאוחר יותר.

כתבות נוספות:

התמנון, שכנראה לא היה מרוצה מהרעיון של הצילום, נשך את ביזגליה בסנטרה, "כשהמקור שלו נכנס לסנטר שלי זה היה הכאב העז ביותר" סיפרה. "זה הרגיש כמו קרס של חכה. ידעתי שאם אני אנסה לשחרר אותו מהפנים שלי אני אקרע לעצמי את העור או הבשר". היא חיכתה עד שהיצור ישחרר מעט את לסתותיו ואז משכה אותו במהירות מפניה.

הפצע דימם מאוד אבל ביזגליה שמרה על קור רוח. "אני אישה בעלת רצון עז. אני לבד על סירה, יש לי חמישה בחורים שמסתכלים עליי, השתדלתי להתנהג כאילו זה לא רציני". רק למחרת התבררו מימדי האסון. ביזגליה התעוררה כשעל פניה נפיחות משמעותית ושיתוק חלקי. התברר לה למרבה החרדה שהתמנון היה ארסי.

בבית החולים היא הפכה למרכז תשומת הלב. "לא חלפה שניה לפני שהכניסו אותי לחדר הטיפולים כי זה היה המקרה הכי נדיר שהם ראו אי פעם. הפכתי לשיחת היום בבית החולים".

מחריד: נותרה קטעות גפיים לאחר שאכלה דג אמנון

ביזגליה יצאה מבית החולים עם מרשם לאנטיביוטיקה ותרופות כדי להתמודד עם הארס. הפציעה שלה על הפנים ככל הנראה תהפוך לצלקת שתישאר שם לכל החיים. אך צוחק מי שצוחק אחרון. ביזגליה החליטה לבשל ולאכול את התמנון. ההחלטה הזו עוררה ביקורת עלפי ברשתות החברתיות, אך ביזגליה משכה בכתפיה: "זאת התשוקה שלי. אני דגה, צדה ומלקטת. כולם צריכים לאכול, נכון?".