תשפטו בעצמכם: האם הפעם נמצאה ההוכחה לקיומה של המפלצת מלוך נס?

המפלצת מלוך נס הציתה את דמיונם של רבים מאז דווח לראשונה על קיומה, אך עד כה טרם נראתה הוכחה משכנעת דיה לקיומה. יוטיובר בן 54 טוען שהצליח לצלם את המפלצת באמצעות ברחפן במהלך טיולו האחרון באגם. צפו בתיעוד המיוחד

This,is,a,3d,illustration,of,loch,ness,monster,,nessie,
המפלצת מלוך נס | צילום: Shutterstock

במעמקים המיסטיים של אגם לוך נס המפורסם של סקוטלנד, שוכנת דמות מסתורית הידועה כ״נסי״ - המפלצת מלוך נס. תעלומת המפלצת מלוך נס מעסיקה את האנושות כבר עשרות שנים. בעוד ספקנים ומאמינים ממשיכים בחיפוש אחר האמת, תגלית לאחרונה עשויה להטות את הכף לקיומה של המפלצת.

במשך שנים רבות, הרפתקנים חסרי פחד סרקו את המרחב העצום של לוך נס, בתקווה להציץ בחיה המיתולוגית. חלקם הקדישו את חייהם למסע הזה, מונעים על ידי סקרנות שאינה יודעת שובע לחשוף את האמת האורבת מתחת לפני המים.

כתבות נוספות

צילומי רחפן חושפים רמזים על מקום הימצאה של נסי

דמיינו את זה: החופים השלווים של לוך נס, שטופים בגוונים זהובים, כשהמים בוהקים תחת השמש הסקוטית. זו סצנה שמושכת הרפתקנים מכל רחבי העולם. ביניהם גם היוטיובר בן ה-54, ריצ'רד מאבור, שיצא למסע יוצא דופן, לא רק כדי לחקור את היופי הטבעי אלא גם כדי לחשוף סוד נסתר.

Richard Outdoors
תיעוד נדיר של המפלצת מלוך נס? | צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של Richard Outdoors

המפגש הבלתי ייאמן

כשריצ'רד ניווט את הרחפן שלו מעל המים השלווים של לוך נס, לא היה לו מושג שהוא עומד לתעד משהו באמת יוצא דופן. הצילומים, שהעלה מאוחר יותר לערוץ היוטיוב שלו, חושפים דמות מסתורית השוחה לאורך גדות האגם. הסרטון של ריצ'רד משך את תשומת לבם של צופים וחובבי קריפטוזואולוגיה ברחבי העולם. הצילומים המסקרנים מציגים אובייקט בעל דמיון בולט לתצפיות קודמות של נסי. "ככל שאני צופה בזה יותר, אני חושב 'קריקי! באמת לא היה משהו באזור שיכול להיות'." סיפר מאוחר יותר.

להפריך את התעלומה

האם מדובר בהוכחה לקיומה של נסי? יהיה מי שיטען שהצילום מזוייף או שמדובר אשליה אופטית, אך עצם האגדה של נסי שובה את הדימיון כבר עשרות שנים. קיומה של נסי נותר ללא הוכחה, אבל התצפית האחרונה הזו מוסיפה שכבה נוספת של ראיות לתעלומה המתמשכת.

האגדה של נסי

סיפורי פוקלור נוצרים על קיומה קיימים כבר משנת 565 לספירה, אך רבים התייחסו לסיפורים כמעשיות בלבד. התצפית המודרנית הראשונה של המפלצת מלוך נס דווחה בשנות השלושים של המאה הקודמת והכתה גלים ברחבי סקוטלנט. תיאורים של המפלצת כללו בדרך כלל אזכורים של יצור גדול וארוך צוואר עם גבנון אחד או יותר שבולטים מהמים. עם זאת, עד כה לא פורסמה הוכחה מוחלטת לגבי קיומה.

מסע למען מטרה נעלה

התגלית המדהימה של ריצ'רד הגיעה במהלך השתתפותו באתגר הקאנו הגדול של גלן עבור האגודה לאלצהיימר, משימה ששילבה הרפתקנות עם מטרה נעלה. הגולשים הביעו תמיכה בפועלו של ריצ׳ארד, עם או בלי קשר לצילומים המיוחדים.