טרלול פרוגרסיבי או דרישה לגיטימית? גבר בן 39 מיפן מזדהה כבן 28

זה לא הגיל: ג'קי בן ה-39 מיפן החליט שנמאס לו להיות מחוייב לשנה המצויינת בתעודת הזהות שלו, ובכך הפך לצעיר יותר ב-11 שנים

Abema Prime
ג'קי | צילום: ABEMA Prime

הכירו את ג'קי, גבר בן 39 מקיוטו יפן. ג'קי עלה לכותרות לאחרונה בעקבות כך שהכריז כי הוא מזדהה כבן 28. למה? כי הוא מרגיש ש-28 תואם יותר את רוח הנעורים והאישיות הצעירה שלו.

כתבות נוספות

ג'קי הגיע לתוכנית הריאלטי ABEMA Prime שם הוא סיפר בהרחבה על הזהות שלו. הוא סיפר שנמאס לו מכך שהחברה מכתיבה לו שעליו להתנהג כמו גבר בן 39, ולכן החליט להגדיר את עצמו כבן 28, גיל שמתאים הרבה יותר לאיזון שבין החיים הבוגרים לחיים נטולי הדאגות של בני ה-20.

מה גרם לו להגיע לגילוי העצמי הזה? ג'קי מספר על אינטרקציה מבאסת עם הבוס שלו, שהטיח בו שהוא צריך להתנהג יותר בהתאם לגילו. השיחה הזו הביאה את ג'קי להבנה כי יש פער בין הגיל שהעולם הגדיר עבורו לבין הגיל אותו הוא מרגיש. החל מאותו יום ג'קי נולד מחדש כגבר בן 28.

המונח 'טרנס-אייג'' ("Trans-Age") מתייחס לאנשים המזדהים עם גיל שונה מגילם הכרונולוגי. בניגוד לטרנסג'נדריות המוכרת על ידי קהילות רפואיות ופסיכולוגיות ברחבי העולם, הטרנסאייג'יות טרם התקבלה ברצינות בקרב הקהל הרחב. רבים מגלגלים עיניים למשמע הרעיון שאפשר לקבוע את גילנו בלי קשר לתאריך המצויין בתעודת הלידה שלנו, אך אחרים, כמו ג'קי, רואים בכך חלק מזכותנו הבסיסית להגדרה עצמית.