הטייס הזה עשה משהו שרוב הטייסים לא היו מעזים לעשות

תצוגה אווירית יוצאת דופן התגלתה ממש במקרה בפלטפורמת מעקב הטיסות FlightRadar24. לצורך היצירה האווירית הזאת נדרש הטייס לטוס במשך 6 שעות רצופות

Flightradar24
תיעוד מסלול הטיסה | צילום: FlightRadar24

בזכות טכנולוגיית מעקב טיסות יכול כל אחד לבדוק מה מצב המטוסים בשמיים. חובבי טיסה שהשתמשו בכלים מקוונים למעקב אחר מטוסים הצליחו לעקוב אחר ארונה של המלכה אליזבת השנייה או אחרי מטוסה הפרטי של טיילור סוויפט. אך מה שקרה ביום ראשון האחרון הותיר את כולם מבולבלים.

בהתבסס על מידע ציבורי הזמין ב-FlightRadar24, זוהה מטוס שהמריא במוצאי שבת בשעה 20:47 מנמל התעופה האזורי בלפונטיין, אוהיו. המטוס שהה בשמיים במשך 6 שעות, עד ששב בחזרה ונחת בשדה התעופה ב-2:47 לפנות בוקר יום ראשון.

אם מישהו היה מרים את ראשו ומתבונן על תנועת המטוס, סביר להניח שהוא לא היה מזהה שום דבר חריג. אך בהתבסס על נתוני המעקב ניתן לראות שהטייס המוכשר עמל במשך 6 שעות על... בואו נקרא לזה "יצירת אומנות פאלית". הטייס אף שילב בציור הודעה כתובה: "להתראות!".

אולי יעניין אותך גם: זה הפיצוי שהציעה דלתא איירליינס לנוסעים מ"טיסת הרימות"

זהות הטייס המסתורי לא נחשפה, ולא ברור מדוע הוא עשה זאת, אך לפי המידע הזמין ב- FlightRadar24ניתן לראות כי המטוס שייך לבית הספר לטיסה Midwest Corporate Air Inc אז ייתכן שהטייס היה תלמיד שובב שסיים את לימודיו או מורה ממורמר שהחליט לפרוש וחגג זאת בטיסת פרידה יצירתית. אין לדעת.