טייס מסוקים לשעבר בצבא ארה"ב טוען כי הוא פגש חייזרים כחולים

עדות מפתיעה: טייס מסוקים בצבא ארה"ב, טוען כי הוא פגש שני חייזרים בעלי עור בגוון כחול. שמם של החייזרים: ויסאוס ומורנאי. לדבריו, שני החייזרים הללו החזיקו ידע רב בנוגע ליקום

חייזר כחול

אלכס קולייר, לשעבר טייס מסוקים בצבא ארה"ב, סיפר על מפגש שהיה לו עם צמד חייזרים בשנות ה-80. לדבריו, האירוע התרחש בשנת 1989 לאחר ששיחק מחבואים בשדה תירס ונרדם. כשהתעורר הוא גילה שהוא על שולחן בספינת חלל.

כתבות נוספות:

קולייר מספר שהחייזרים היו גבוהים ו"מושלמים" פיזית. הוא לא חש פחד, אלא הרגיש כלפיהם אהבה. החייזרים, ששמם ויסאוס ומורנאי, תקשרו איתו באמצעות חגורה מיוחדת אותה נאלץ לענוד. הם סיפרו לו שהם ביקרו אותו כי משפחתו קשורה אליהם גנטית.

Descubre La Verdad Channel
אלכס קולייר | צילום: Youtube: DESCUBRE LA VERDAD Channel

"בשלושת החודשים האלה הייתה לי הזדמנות ללמוד על החברה שלהם," אמר. "הם לימדו את ילדיהם אודות העולם שלנו". לדבריו, כל תקופת השהות שלו על החללית נמשכה 18 דקות בלבד על כדור הארץ.

אולי יעניין אותך גם: עב"מים מעל שמי אירופה: דיילת צילמה סרטון שאפילו הטייסים לא ידעו להסביר

לדבריו, החייזרים לימדו אותו מידע על היקום. הם אמרו לו שהיקום נוצר לפני 21 מיליארד שנים, וכי ישנם 135 מיליארד בני אדם נוספים שחיים מחוץ לכדור הארץ. "אם זה הטבע האמיתי של היקום שלנו והאופן בו הוא פועל, עלינו להבין שיש בנו יותר, מכיוון שגם אנחנו מחוברים לתהליך הזה". אמר.

בשנים האחרונות עולות עדויות רבות בנוגע לקיומם של חייזרים. לאחרונה הסביר חבר קונגרס אמריקאי כי לאחר שהשתתף בדיון סודי, הוא סבור כי מקורם של עב"מים הוא ממדים אחרים, וכי ייתכן שהם למעשה מלאכים.