כלבת ספניאל עם שש רגליים עברה ניתוח - וכעת לומדת ללכת על ארבע

כלבת ספניאל עם 6 רגליים הפכה למקרה רפואי שהדהים את עולם הוטרינריה. כעת, לאחר שעברה ניתוח חסר תקדים להסרת הרגליים העודפות, היא לומדת ללכת מחדש - על ארבע

386258303 639133468348688 1281
הכלבה אריאל | צילום: פייסבוק Greenacres Rescue

גוש של מתיקות! כלבת ספניאל שחורה שנולדה עם שש רגליים לומדת כעת ללכת על ארבע, זאת לאחר שעברה ניתוח מיוחד להסרת הגפיים המיותרות. הכלבה, שנמצאה לפני מספר חודשים בחניון של סופרמרקט לאחר שככל הנראה ננטשה, הועברה לידי Greenacres Rescue - שירות חילוץ בעלי חיים בוויילס. הצוות במקום החליט לקרוא לה אריאל, על שם הדמות "בת הים הקטנה" -  מכיוון ששתי הגפיים הנוספות עימן נולדה הזכירו בצורתן סנפיר. כעת, אריאל יכולה להרגיש כמו כל הכלבים, והיא מסתגלת מחדש לחיים על ארבע ולומדת ללכת, לרוץ, ולשבת על הדשא.

כתבות נוספות:

"היא מתאוששת בצורה מדהימה", אמרה ויקי בלאק, מנהלת בית החולים לבעלי חיים קטנים Langford Vets, שם אריאל נותחה שבוע שעבר. בית החולים קלט את אריאל עם הימצאה וגייס כספים לניתוח הייחודי במסגרתו הסירו את הגפיים המיותרות של אריאל - זאת למרות שהצוות מעולם לא נתקל בכלב כזה, או ביצע ניתוח דומה. אריאל, שסבלה ממומים נוספים, היא "כלבה קטנה שסבלה מסיכובים, אבל אנחנו מרכז רפואי המחוייב ללמידה ארוכת שנים ואנחנו גאים לטפל באופן חדשני בחיות מחמד כמו אריאל.

386244074 639133485015353 8921
הכלבה אריאל | צילום: פייסבוק Greenacres Rescue

בעת שקלט את הכלבה המיוחדת, צוות המרכז מסר לתקשורת כי הם לא גילו מהו הגורם הוודאי שגרם לאריאל לגדל עוד שתי רגליים אחוריות, אך מסר כי בדיקותיהם העלו כי "האגן שלה לא נוצר כראוי בגלל שיש לה מפרק ירך הנוסף". עוד הם הוסיפו כי הם מתכננים להסיר בניתוח את "הגפיים הנוספות של נקבת הספניאל ולחקור את תפקוד הרגל הנותרת שלה".

אולי יעניין אותך גם: מחריד: נותרה קטעות גפיים לאחר שאכלה דג אמנון

וכך - בניתוח חסר תקדים, הוסרו הרגליים העודפות של אריאל שלא הועילו לה כלל. בשבת האחרונה, כשהיא עם ארבע גפיים בלבד, אריאל יצאה אל כר הדשא של בית החולים בנחישות של כלב חופשי, ריחרחה את הסביבה בהתלהבות ומשכה ברצועה.

419336453 698855819043119 8741
הכלבה אריאל | צילום: פייסבוק Greenacres Rescue

לפחות לפי התמונות, אריאל נראית מתוקה מתמיד כשהיא לומדת ללכת מחדש על ארבע ולהיות הכלבה הבריאה והמדהימה שהיא נולדה להיות. כעת רק נותר לקוות להחלמתה המהירה וכמובן - לכך שתמצא בית חם בהקדם האפשרי, שיאהב אותה ואת כל הגפיים שלה במידה שווה.