במשך ימים הכלב שלהם התנהג מוזר, ואז הם גילו את הסיבה המבהילה

אחרי ימים שכלבם התנהג באופן משונה, משפחה מקנדה הופתעה לגלות כי יש להם אורח בלתי צפוי שמסתתר מתחת לביתם. צפו בסרטון

Cocobeansandcrew
האורח הבלתי קרוי (ימין), קוקו הכלב (שמאל) | צילום: Tiktok: @Cocobeansandcrew

קריסטל וויבר מקנדה הופתעה לגלות את הסיבה להתנהגות המוזרה של קוקו, הכלב שלה. במשך ימים קוקו התנהג בצורה מוזרה, התרוצץ בחצר ונבח ללא סיבה נראית לעין. קריסטל לא ייחסה חשיבות רבה לשינוי בהתנהגות של כלבה, והניחה שזה רק האופי השובב שלו.

כתבות נוספות:

כאשר היא ובעלה החלו לשמוע רעשים מוזרים שהגיעו מתחת לביתם, הם הניחו שמדובר בדביבונים או מזיקים אחרים. בעלה החליט לרדת ולבדוק את מקור הרעש, אך למרבה התדהמה הוא מצא את עצמו פנים מול פנים עם דב שהסתתר שם.

@cocobeansandcrew this black bear thought the space under our deck might be a great place to spend winter. scared it off and are now bear proofing the area. pay attention when your dog's try and tell you something, they might be barking for a reason. #bear #blackbear #hybernation #youcantstayyougottago #eek #canipetthatdog ♬ Can I pet that dog - KaylaaWade

בסרטון שפרסמה בחשבון הטיקטוק שלה ניתן לראות את הדוב מנמנם בנחת בחסות יסודות הבית. בני הזוג הזעיקו את הרשויות שיסייעו להם. קצין שימור חיות הבר של קולומביה הבריטית קנדה הגיע והצליח להרחיק את הדוב ממאורתו המאולתרת באמצעות רעשים חזקים.

אולי יעניין אותך גם: האישה הזאת גילתה דבר מאוד מוזר בתוך עץ חג המולד שלה

"אנחנו מקווים שהאינטרקציה עם בני אדם מספיקה כדי להודיע שזה לא מקום שכדאי להישאר בו", אמרה וויבר, ששבה (לפחות בינתיים) לשגרת חייה. סוף טוב הכל דוב.