בת 84 ניצלה מתקיפת תנין לאחר שנתנה לו אגרוף

זקנה בת 84 מפלורידה הצליחה להציל את עצמה ואת כלב השי טסו שלה לאחר שהשניים הותקפו על ידי תנין. היא נתנה לו אגרוף שהוא לא ישכח לעולם

Gator Florida 2
דולורס בופל | צילום: Lee County Sheriff's Office

פלורידה: דולורס בופל, אישה בת 84 מצפון פורט מאיירס, טיילה עם הכלב שלה ברחוב כאשר לפתע נתקלה בתנין. ברגע שהתנין החל להתקדם לעברה, בופל לא התבלבלה וזרקה את הכלב שלה (מסוג שי טסו) באוויר על מנת להרחיק אותו מכלל סכנה.

התנין תקף את בופל ונשך אותה ברגליה, אך היא חבטה בו בעוצמה עם אגרופה. המכה הייתה מספיק חזקה בשביל לגרום לתנין לסגת מהמקום.

עדת ראייה שגרה באזור סיפר: "פתחתי את החלון כדי לשחרר קצת את החום, ופתאום שמעתי מישהי צורחת וצורחת. ראיתי אותה כאן, והיא זחלה החוצה, והיא צורחת, והיא נופפה בידיים. זה כל מה שראיתי. בדקתי את הכלב שלה, היה עליו דם אבל אני חושבת שזה היה הדם שלה".

Gator Florida 1
דולורס בופל | צילום: Lee County Sheriff's Office

שירותי החירום הגיעו למקום ופינו את בופל לקבלת טיפול רפואי. בופל עצמה נראתה במצב רוח טוב. היא סיפרה לתקשורת המקומית על החוויה המפחידה שעברה: "הייתה לי תחושה מוקדמת. זה היה כמו, או-או!". היא סיפרה על המהירות בה התנין התקדם לעברה: "זה היה כמו טורפדו. לא ראיתי משהו הולך כל כך מהר בחיים שלי".

אולי יעניין אותך גם: כוכבת הריאליטי שנעצרה בגן החיות: הגמל נשך אותי

אנשי הוועדה לשימור דגים וחיות הבר של פלורידה הצליחו לאתר וללכוד את התנין', שאורכו 2.2 מטר. הרשויות ביקשו לחדד את ההנחיות עבור תושבי פלורידה, כי יש להימנע מאינטראקציה עם תנינים.