כוכבת הריאליטי שנעצרה בגן החיות: הגמל נשך אותי

איימי סלאטון, כוכבת הריאלטי האמריקאית, נעצרה בגן החיות הספארי של טנסי לאחר שהשוטרים מצאו פטריות ומריחואנה ברכבה. מעצרה התרחש על רקע תקיפת גמל, לטענתה

Close,up,funny,face,portrait,of,moroccan,,cute,,hairy,camel
איימי סלאטון טענה שננשכה על ידי גמל | צילום: Shutterstock

איימי סלאטון (36) עלתה לתודעה בזכות הופעתה בתוכנית הריאלטי “1000 IB Sisters” העוקבת אחריה ואחר אחותה, תמי סלאטון, בעודן נאבקות לרדת במשקל ובאתגרים הנפשיים והבריאותיים המתלווים במאמציהן.

לכתבות נוספות

שוטרי משטרת מחוז קרוקט הגיעו לגן החיות לאחר שסלאטון טענה כי נשך אותה גמל, אך עם הגעתם למקום הבחינו בריחות חשודים מרכבם של סלאטון ובן זוגה בריאן לובוורן. ברכב היו גם שני ילדיהם הקטינים.

Crockett County Sheriffs Depar
בריאן לובוורן ואיימי סלאטון | צילום: Crockett County Sheriff's Department

דובר המשטרה הביע דאגה מהימצאות סמים וילדים ברכב. "הדאגה של השוטרים שלנו היו לא רק מהחזקת הסמים הבלתי חוקיים, החשודים כפטריות הזייה. יש שני ילדים שנמצאים איתך ברכב, מי תחת השפעה? מה בדיוק קורה?" אמר סטיבן סאטון ממחלקת השריף של מחוז קרוקט.

בני הזוג נעצרו והואשמו בהחזקה בלתי חוקית של סמים מסוכנים ובשני סעיפים של עבירות הנוגעות לסיכון ילדים. הם שוחררו ביום שלישי לאחר ששילמו ערבות בסך 10,000 דולר.

באשר לנשיכת הגמל, הסיבה המקורית בגינה הגיעו השוטרים למקום, סלאטון טענה כי הגמל נשך אותה בזרועה הימנית וכי היא פונתה לבית החולים האזורי על מנת לטפל בפצעיה עוד באותו הלילה.

אולי יעניין אותך גם: הודו: הוארך מעצרו של הגבר שהכין תבשיל קארי טווס "מסורתי"

עם זאת, קלוד קונלי, הבעלים השותף של גן החיות, טען כי הפציעה שלה אינה עולה בקנה אחד עם נשיכת גמל. "אנחנו לא חושבים שהלקוחות היו בדעה צלולה", אמר.