סבל משיעולים ו"ריח רע" עד שהרופאים מצאו את הדבר הזה בתוך הריאות שלו

ג'וק שחדר לתוך נחירו של גבר בן 58 מסין, גרם לו לשיעול מתמשך ולריח רע מהפה. לאחר הליך רפואי שנמשך ימים, הצליחו הרופאים להסיר את החרק מגופו של האיש

Qq2lmi
חרק נמצא בגופו של גבר בן 58 | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי 27א' לחוק זכויות יוצרים

גבר בן 58 מהיינאן, סין, סבל משיעול מתמשך ומריח רע מהפה. הוא חשד כי חרק קטן זחל לתוך נחירו בזמן שישן, אך לא היה בטוח אם הוא חלם את זה. מאחר והשיעול לא היה חמור במיוחד, הוא לא ייחס לו חשיבות. אך לאחר שלושה ימים בהם השיעול לא פסק, והריח הרע החמיר אף יותר, הוא החליט לגשת לעזרה רפואית.

לכתבות נוספות

הוא פנה לבית החולים של האוניברסיטה הרפואית של היינאן. הרופאים בדרקו את דרכי הנשימה העליונות שלו אך לא מצאו דבר. ד"ר לין לינג, סגן הרופא הראשי של המחלקה לרפואה נשימתית, חשד כי העצם הזר נמצא בדרכי הנשימה התחתונות. הוא אישר כי מדובר במקרה נדיר ביותר.

Qq3tky
סבל מריח רע מהפה לאחר שחרק חדר הריאות שלו | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי 27א' לחוק זכויות יוצרים
Qq1jij
סבל מריח רע מהפה לאחר שחרק חדר הריאות שלו | צילום: מתוך הרשתות החברתיות, לפי 27א' לחוק זכויות יוצרים

החרק התגלה בסופו של דבר בריאה הימנית של המטופל. הרופאים ביצעו ברונכוסקופיה טרום ניתוחית באמצעות צינור דק לבדיקת דרכי הנשימה.

אולי יעניין אותך גם: סבל מכאבים במשך שנים עד שהרופאים מצאו את הדבר הזה בתוך גוף שלו

למחרת, בהרדמה מקומית, הצליח הצוות הרפואי לאתר את הג'וק שהיה עטוף בליחה צהובה. לאחר שלושה ניסיונות הם הצליחו להסיר את החרק. האזור נוקה ביסודיות, והתסמינים של המטופל, השיעול והליחה, השתפרו משמעותית. למרבה הצער, הם לא הצליחו להיפטר מהריח הרע שדלף מפיו של האיש.