ערבב MDMA וקוקאין בקולה של אישתו כדי להתחתן עם בתה

גבר בן 71 מאינדיאנה מואשם כי סימם את אישתו במשך מספר חודשים בניסיון להרוג אותה כדי שיוכל להתחתן בתה מנישואיה הקודמים

Bubbling,coke,drink,with,ice,cubes,on,the,bar,counter.
סימם את אישתו בתקווה להתחתן עם בתה | צילום: Shutterstock

אלפרד רוף, גבר בן 71 מאינדיאנה, הודה כי במשך מספר חודשים בין השנים 2021 ו-2022 ניסה להרוג את אישתו בכך שנהג לערבב סמים מסוכנים בקולה של אישתו בתקווה להרוג אותה כדי שהוא יוכל להתחתן עם בתה.

לכתבות נוספות

הרשויות באינדיאנה החלו לחקור את המקרה בשנת 2022 לאחר שאישתו של רוף, ליסה בישוף (51), הגישה תלונה במשטרה. היא אמרה לשוטרים שהיא טופלה מספר פעמים בבית החולים וכי היא מאמינה שרוף מנסה להרוג אותה.

היא אמרה לשוטרים שהיא החלה לחשוד בכך לאחר שגילתה אבקה לבנה בתחתית פחית קולה ממנה שתתה. המשטרה לקחה אותה לבית החולים, שם היא נבדקה ונמצאה חיובית לקוקאין, MDMA ובנזודיאזפין.

Alfred Ruff
אלפרד רוף | צילום: Richmond Police Department

בחקירתו הודה רוף כי ערבב את הסמים במשקאות של אישתו במטרה להרוג את אותה. הוא טען שהוא נמצא בקשר מיני עם בתה בת ה-31 של ליסה מנישואיה הקודמים. לדבריו, הבת סיפקה לו את הסמים והיא זו שדחפה בו לסמם את אמה.

עוד טען הנאשם כי הבת וחברתה היו מעורבות בהכנסת החומרים האסורים למשקה. לאחר שהאם הייתה נרדמת הן היו עורכות עבורו "שואו" במהלכו היו לובשות את כותנת הלילה של ליסה ולאחר מכן ביצעו "אקטים מיניים זו בזו".

אולי יעניין אותך גם: נתפסה אישה שהחביאה סמים בשקית שכתוב עליה: "שקית סמים"

רוף אמר לחוקרים שהוא "הרגיש רע" בעקבות מעשיו ולכן לקח את אישתו לבית החולים 6 פעמים עקב התסמינים מהן סבלה, שכללו כאבי ראש קשים, נמנום, שלשולים וסחרחורת.

בית המשפט באינדיאנה גזר עליו  4 שנות מאסר ו-5 שנות מאסר על תנאי. על פי הפרסומים, רוף הוא האדם היחיד שהאושם בתיק הזה.