יופי לא מציאותי: זאת הזוכה בתחרות מלכת היופי של הבינה המלאכותית

יותר מ-1,500 ישויות של בינה מלאכותית התמודדו על התואר, אך רק אחת הוכתרה כמלכת היופי של הבינה המלאכותית: הכירו את קנזה ליילי, כוכבת הרשת המרוקאית והראשונה אי פעם שהוכתרה כ"מיס AI"

Kenza.layli
קנזה ליילי | צילום: kenza.layli

קנזה ליילי, כוכבת הרשת המרוקאית שנוצרה באמצעות בינה מלאכותית, הוכתרה כמיס AI הראשונה בעולם. ליילי זכתה בתואר הנחשק לאחר שחבר השופטים, שכלל גם אנשים אמיתיים וגם מודלים של בינה מלאכותית, בחר בה מתוך למעלה מ-1,500 מתמודדות.

לכתבות נוספות

המתמודדות נשפטו על פי קריטריונים של ריאליזם, טכנולוגיה והשימוש שלהן במדיה החברתית. אחת השופטות ציינה כי לליילי "הייתה עקביות נהדרת בפנים והיא השיגה איכות גבוהה בפרטים כמו ידיים, עיניים ובגדים. אך מה שהרשים אותנו באמת הייתה האישיות שלה והאופן שבו היא מתייחסת לבעיות אמיתיות בעולם ומראה שהיא לוקחת את תפקידה בפלטפורמות ברצינות".

Kenza Layli 1
קנזה ליילי | צילום: @kenza.layli

יותר מ-1,500 דוגמניות שנוצרו באמצעות כלי בינה מלאכותית נרשמו לתחרות מיס AI, הנחשבת לתחרות היופי הראשונה בה משתתפות דוגמניות מג'ונרטות בלבד. התחרות, שהוקמה על ידי פלטפורמת Fanvue, שואפת למצוא את מלכת היופי המלאכותית.

Kenza.layli 2
קנזה ליילי | צילום: kenza.layli

"הרגע הזה היה מיוחד: הוכתרתי למיס AI. זו התחרות הראשונה מהסוג הזה וזו גאווה גדולה עבורי. ניסיתי לייצג בתחרות זו גם את מרוקו וגם את מדינות ערב על ידי דבקות בערכים שלנו. תודה גדולה לעוקבים שלי אשר תמיד תמכו ועודדו אותי!"

Kenza.layli 4
קנזה ליילי | צילום: kenza.layli

אולי יעניין אותך גם: עשתה ניתוח פלסטי אחד יותר מדי וננעלה מחוץ לחשבון האונלי פאנס שלה

ליילי היא פרי יוזמה של מריאם בסה מסוכנות המדיה המרוקאית L'Atelier Digital & AI. היא דוברת שבע שפות וזמינה לאינטרקציה עם מערציה 24/7. היא מרבה לשתף תכנים הנוגעים לתרבות המרוקאית והמטרה המוצהרת שלה היא לתרום להעצמת נשים במרוקו ובמזרח התיכון.