תאומות סיאמיות חושפות שלאחת מהן יש בן זוג למרות שהן חולקות את אותו איבר המין

התאומות המקסיקניות לופיטה וכרמן חולקות הכול בחייהן, הכול חוץ מבן הזוג דניאל. השתיים התארחו בתוכנית הבוקר האמריקאית Today וסיפרו על חייהן המיוחדים, ועל הזוגיות הייחודית של כרמן

כרמן, לופיטה ודניאל - יוצאים לבילוים משותפים | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

האחיות לופיטה וכרמן אנדרדה המקסיקניות לוקות בתופעה הנדירה של תאומות סיאמיות, שגורם לכך שגופן מחובר ומתפצל רק בפלג הגוף העליון.

למרות זאת, השתיים מסרבות לתת לנסיבות חייהן לעכב אותן. הן עובדות, משחקות, מנהלות חשבונות מצליחים ברשתות החברתיות, וכאמור אפילו יוצאות לדייטים.

כתבות נוספות

התאומות אנדרדה לעולם לא יוכלו להפרד שכן הן חולקות מספר רב של איברים פנימיים, כולל תאי רבייה, כלומר - ניתוח יהיה מסוכן מידיי עבורן.

כרמן ולופיטה - חיות חיים רגילים למרות מצבן | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

כל המצב הופך את חיי אהבה שלהן למשונים ומעניינים במיוחד. בזמן שלופיטה מזדהה כא-מינית, לכרמן לעומתה יש בן זוג, היא מספרת שפגשה את אהובה, דניאל, באפליקציית הכרויות באוקטובר 2020.

"מעולם לא ניסיתי להסתיר את העובדה שאני תאומה סיאמית, מה שאומר שקיבלתי הרבה הודעות מבחורים עם פטישים מוזרים", אמרה בתוכנית Today האמריקאית בה התארחה וסיפרה על דניאל לראשונה.

"ידעתי מיד שדניאל שונה מהאחרים, כי הוא לא קודם כל שאל שאלה על המצב שלי. "יש לי חרדה חברתית, ויצא שביטלתי הרבה דייטים בעבר, אבל איתו הרגשתי רגועה." מספרת כרמן.

כרמן חשפה שהזוג שוחח לקחת את מערכת היחסים שלהם לשלב הבא, אבל הם לוקחים את זה כרגע צעד צעד. "אנחנו ביחד כבר שנתיים וחצי, ודנו על התארסות, אבל קודם כל אנחנו רוצים לחיות ביחד", אמרה.

"דניאל ואחותי מסתדרים ממש טוב. כשדניאל ישן אצלנו, אני נרדמת מהר והוא נשאר ער לדבר איתה".

השניים יודעים לצלם גם תמונות לבד | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

כרמן חשפה שהיא אכן סובלת מייסורי מצפון מכיוון שהיא רוצה לבלות הרבה עם דניאל אז בני הזוג עושים כמיטב יכולתם כדי לגרום לאחותה להרגיש כלולה.

מכיוון ששתי הנשים חולקות את אותו הנרתיק אך יש להן השקפות שונות על מערכות יחסים, הועלו בתוכנית שאלות לגבי איך ייראו החיים עם דניאל בהמשך המסלול.

אבל לכרמן הייתה תשובה די פשוטה בכל הנוגע להבאת ילדים לעולם: "גם דניאל וגם אני אוהבים ילדים, אבל אנחנו לא רוצים אף אחד משלנו. אני אוהבת להיות אמא של כלב".

מסתפקים בלהיות הורים לכלב | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

כרמן הוסיפה: "לופיטה ואני לא יכולים להיכנס להריון, יש לנו אנדומטריוזיס ואנחנו גם על חוסם הורמונים שמונע מאיתנו לקבל מחזור".

בקיצור נראה שכרמן, דניאל ואפילו לופיטה, מצאו את הדרך המיוחדת והעדכנית שלהם לנהל מערכת יחסים מעוררת השראה וייחודית.