קטע מסריח: רץ מרתון נתפס עושה קקי בחצר של אדם זר בזמן הריצה | צפו בתיעוד

סרטון שהפך ויראלי בשבוע האחרון תפס רץ מרתון מסתורי עושה את צרכיו (ולא, לא מדובר בפיפי) בגינתו של אדם זר. הרץ המסכן נתפס גם בידי המצלמה, וגם בידי עובר אורח שעבר ברחוב. לא נעים

נתפס בעת המעשה | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר

אירוע לא נעים התרחש במרתון בוסטון שחל בשבוע שעבר, כאשר אחד מן הרצים היה צריך להגיע בדחיפות לשירותים, אך לצערו לא מצא כאלה באזור ונאלץ לחשוב על פתרון מעט יותר יצירתי.

כתבות נוספות

הבחור נאלץ לעשות את צרכיו במצב כריעה בחצרו של אדם זר, ואם עצם הפעולה לא נוראה מספיק, הוא גם תועד בעודו מבצע את המעשה ואף נצפה בידי אדם שנכנס אל החצר.

צפו בתיעוד

יותר מ-30,000 רצים יצאו ביום שני (17 באפריל) לרחובות בוסטון, ארה"ב, כדי לרוץ את 42 הקילומטרים ולזכות במדליה נוצצת.

מרתון בוסטון | צילום: shutterstock

עם שעות של מסע לפניהם, רוב הרצים יבחרו להשתמש בשירותים לפני היציאה לדרך, ולאלו שמותקלים בהפתעה פוזרו גם שירותים ניידים.

עם זאת, בחור אחד לא הטריד את עצמו בלהמתין למציאת השירותים הניידים ובמקום זאת חמק מהמסלול כדי לעשות מספר שתיים מהיר בגינה של אדם זר.

בצילומים, ניתן לשמוע את הצופים מעודדים את הרצים ברקע, בזמן שהמתפנה המסתורי כורע בצעד שלא ראוי למחיאות כפיים כלל.

כמו שנאמר קודם, לרוע מזלו של הגבר לא רק שהוא נתפס במצלמות, אלא שגם גבר אחר הגיע וצפה באירוע המביך.

לנגב הוא כבר לא הספיק | צילום: צילום מסך מתוך טוויטר

עבריין השירותים שנבהל מהגעתו של אדם אחר, ניסה לסיים במהירות ולברוח ולצערו לא הייתה לו את האפשרות אפילו לנגב את השאריות, שכן נייר טואלט לא היה עימו.

כך יצא שהבחור קם ופשוט המשיך לרוץ במצב לא נעים שאולי ידרוש ממנו טיפול נגד שפשפת בהמשך. האם הוא סיים את המרתון? ובכן אנחנו לא יודעים אבל מקווים שלפחות כך לאחר כל ההשקעה.

כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, הצילומים הפכו מאז לוויראליים וצברו מאות אלפי צפיות, כמו גם משכו המון תגובות מאנשים שלא ממש מאמינים למה שהם ראו.