שובר את הגבולות: יוסי שטרית משיק את אלבום הבכורה שלו

אחרי מספר לא מבוטל של להיטים מצליחים, הזמר הצעיר ובוגר "אקס פקטור" מוציא אלבום ראשון

זמן צפייה: 03:33

אחרי ההצלחה בעונה השנייה של "אקס פקטור", יוסי שטרית שהגיע למקום השני ממשיך במסע כדי לכבוש את סצנת המוזיקה הישראלית. הזמר הצעיר, ממשיך למצב את עצמו כאחד מהזמרים הבולטים, המבטיחים והמצליחים בז'אנר הים-תיכוני עם שרשרת להיטים, הופעות רבות בכל רחבי-הארץ וקהל ענק שאוהב ומפרגן.

עוד ברשת תרבות ובידור:

האם הרובוטריקים של היום מתעלים על המקור?

הכי חם בחו"ל: ביונסה סוגרת את הבאסטה?

הצצה: צפו בתמונות ראשונות מפסטיגל 2017

לצד המופעים הרבים שלו יוסי מתארח באופן קבוע בהופעותיה של עדן בן-זקן ברחבי-הארץ כולל המופעים הגדולים בקיסריה, בריכת הסולטן ואמפי עומר.

בשנה האחרונה הוא הוציא מספר סינגלים – "זה לא קל", "חתונה", "שיר של געגוע" ו-""פשוט תחייה" אשר צברו מיליוני צפיות ביוטיוב, מאות השמעות בתחנות הרדיו וזכו לפרגון תקשורתי.בנוסף, הוציא את הסינגל "חצי רוסיה, חצי מרוקאית" שהפך לאחד מהלהיטים הגדולים לשנת 2017 אשר צבר למעלה מ-13 מיליון צפיות ביוטיוב ומנוגן בכל פלייליסט אפשרי.

יוסי שטרית
יוסי שטרית

כעת הוא מוציא את אלבום הבכורה שלו: "שובר את הגבולות" המשלב מספר סגנונות מוסיקליים שמבליטים את איכויותיו הקוליות של יוסי, החל מבלדות עוצמתיות ומרגשות ועד לשירים אלקטרוניים וים-תיכוניים.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-126' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_a09l6tkv' duration='270']

באלבום הבכורה לוקחים חלק מיטב הכותבים, המלחינים והמפיקים המוסיקליים: נועם חורב, ינון יהל, יעקב למאי, דולב רם ופן חזות, אבי אוחיון ועוד רבים וטובים.

מופע השקה חגיגי לרגל צאת אלבום הבכורה יתקיים ב-06.11 ברידינג 3 בנמל ת"א. בינתיים אתם מוזמנים ליהנות משני שירים חדשים מתוך האלבום: שיר הנושא "שובר את הגבולות" ו"נשבר הלב לרגע"