הכי חם בחו"ל: ביונסה סוגרת את הבאסטה ומי תובע את קים קרדשיאן?

וגם: כוכבי תכנית הריאלטי שמואשמים בהתעללות, נורת' ווסט מובכת מאימה וג'ניפר גארנר מבלה על חמותה לשעבר

זמן צפייה: 00:32

מלכת האריות

השמועות שביונסה עומדת לקחת חלק בעיבוד הלייב אקשן ל"מלך האריות" ממשיכות ומתחזקות. עד כה דובר על כך שהיא תדובב את דמותה של נלה, אבל עכשיו מסתמן שיהיה לה תפקיד הרבה יותר מרכזי וחשוב – היא גם תהיה אחראית על הפקת פסקול הסרט כולו. אם השמועות נכונות, המוזיקה תהיה מורכבת מהשירים המוכרים של הסרט המצויר וגם מוזיקה חדשה בסגנון אפריקאי. הסכום שקווין בי תקבל עבור הג'וב היוקרתי ומלא האחריות הזה הוא 25 מיליון דולר.

[youtube_embed youtube_id='d8PwQUUzEBA']

סוגרים את הבאסטה

ואפרופו ביונסה, התאומים שלה ושל ג'יי זי הגיעו לעולם רק לפני כחודשיים, אבל הזוג יודע כבר עכשיו – אלו היו התוספות האחרונות למשפחה. ביונסה וג'יי זי הודיעו לקרובים שהם מסתפקים בשלושה ילדים, כך שנראה שלפחות כרגע, התאומים רומי וסר ואחותם הגדולה בלו לא יקבלו אחים נוספים.

Sir Carter and Rumi 1 month today. ??❤️??????????

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

אמא עושה בושות

מי שכן תקבל עוד אח או אחות קטנים היא נורת', בתם של קים קרדשיאן וקנייה ווסט. השבוע נודע שהזוג מצפה לילד שלישי דרך האם הפונדקאית ששכרו. בינתיים נורת' בת הארבע כנראה כבר מספיק גדולה כדי לפתח חוש אופנתי, ואיך שאמא שלה מתלבשת ממש לא מוצא חן בעיניה. מקורבים לקים מספרים שנורת' מעירה לה לא מעט על הבגדים החושפניים שהיא לובשת ומבקשת שתלבש משהו אחר. לצערה, קים לא ממש מתחשבת בדעתה, ומתלבשת איך שהיא מוצאת לנכון.

 

The wind you guys....is this necessary

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

תובעים ונתבעים

ועוד קצת קים וקנייה, שני בני הזוג מצאו את עצמם השבוע בקרבות משפטיים שונים, כל אחד מצדו השני של המתרס. בצד הנתבע נמצאת קים שמפרסמת לאחרונה כיסוי לטלפון המכיל נורה ועוזר ליצור סלפי מחמיא במיוחד. הבעיה היא שישנה חברה אחרת הטוענת שרשמה על כך פטנט, ולכן הזכויות על הרעיון שמורות לה. החברת תובעת מקים ומהרשת המפיצה את הכיסוי סכום של 100 מיליון דולר. לעומתה של קרדשיאן, בעלה דווקא בצד התובע. ווסט דורש מחברת הביטוח לשלם לו פיצויים על סיבוב ההופעות שלו שבוטל בשנה שעברה אחרי שהתאשפז במוסד פסיכיאטרי. חברת הביטוח מצידה, חושדת שווסט זייף הכל ולא ממש מאמינה שהתמוטטות העצבים שלו היתה אמיתית. לכן היא מסרבת לשלם לו. ווסט תובע ממנה סכום של 9.8 מיליון דולר.

Mood

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

עוד תביעה אחת

גם הנמסיס של קים וקנייה, טיילור סוויפט, עסוקה לאחרונה בעניינים משפטיים. ההליך שלה נגד האדם שהיא טוענת שהטריד אותה מינית עולה שלב. בשבוע הבא ייחל הליך בחירת המושבעים למשפט ומכיוון שבבית המשפט חזו שקהל רב ירצה להגיע ולצפות, הם הוציאו הודעה רשמית ובה הבהירו שבמקום יש רק 32 מקומות פנויים, והראשונים להגיע הם אלו שיזכו להכנס.

 

?

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

 

מציאות אכזרית

כוכבי תוכנית הריאליטי החדשה של MTV, Siesta Key, פנו לאחרונה למשטרה בטענה שהם מקבלים איומים על חייהם. הסיבה לכך היא סרטון שדלף לרשת בו נראים מספר אנשים על סירת מנוע, גוררים בין הגלים כריש קשור. כוכבי הסדרה עצמם לא מופיעים בסרטון, אך אחד מהם, אלכס קומפות'קרס, ידוע בתור חבר קרוב של אחד מהם. לאחר שהסרטון המדובר הפך לויראלי, צצו סרטונים נוספים של החבורה, בהם הם מתעללים בבעלי חיים אחרים. קומפות'קרס הודה שהוא חבר של אחד המתעללים אך הבהיר שאין לו שום קשר לתקרית. לצערו, זה לא עזר להרגיע את הציבור הכועס, וכתוצאה מכך ההפקה נאלצה לבטל מסיבה שתוכננה עבור פרק הבכורה של התוכנית.

חמותי (לשעבר) ואני

ג'ניפר גאנר נצפתה השבוע מטיילת עם מישהי מפתיעה לצידה – אמו של הבעל לשעבר בן אפלק. השתיים נראו מחויכות ושמחות, והוכיחו שכשמתגרשים ממישהו לא חייבים להתגרש גם משאר בני המשפחה שלו.

#JenniferGarner shares a laugh with Christine Anne Boldt, #BenAffleck's mom, during a walk in LA. (?: @gettyimages)

A post shared by POPSUGAR Celebrity (@popsugarcelebrity) on