בעלה של נינט טייב בקליפ החדש של גדי פיינגולד

המוסיקאי גדי פיינגולד מוציא סינגל ראשון מתוך אלבום חדש המלווה בקליפ מושקע בהשתתפות יוסי מזרחי

זמן צפייה: 03:34

אפילו שהם הרחק מעבר לים, בני הזוג המוסיקלי נינט טייב ויוסי מזרחי לא יורדים מהכותרות. הפעם אנחנו מספרים לכם דווקא על מעלליו של החצי הגברי בצמד. מזרחי שמששתף כעת בקליפ חדש לסינגל "לא יודע כלום" של חברו הותיק גדי פיינגולד.

מתוך הקליפ. גדי פיינגולד
מתוך הקליפ. גדי פיינגולד

הסיפור מאחורי הקליפ מתחיל לפני 11 שנים, ב-2005 גדי פיינגולד וחברי להקתו, מזרחי, נדב לוזיה וירון אהרוני, שוכרים וואן משנות השישים ונוסעים לצלם קליפ בצפון במצלמת 8 מילימטר בהשראת הקליפ של לני קרביץ LET LOVE RULE.

ארבעה חברים יצאו לדרך
ארבעה חברים יצאו לדרך

לאחר צילומי הקליפ חלה תפנית, פיינגולד העמיק בתשובה, ירון פנה ללימודים והחל לעבוד בבנק, מזרחי ולוזיה טסו לחו"ל , חזרו לארץ והצליחו עם להקתם ׳הקולקטיב׳. לאחר מכן מזרחי כאמור נסע עם אשתו המפורסמת ובתם אמיליה ללוס אנג'לס.

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי

כשהחל בתהליך החזרה בתשובה גנז פיינגולד את האלבום והקליפ נכנס למגירה, אך עם הזמן חזר הרצון ליצור ובשנה האחרונה יצא אלבום הבכורה "לא תיפול רוחי". "לא יודע כלום" יוצא כסינגל מתוך האלבום. הקליפ הוא סוג של סרט דוקומנטרי ולמענו נאספו שוב החברים ובראשם הבמאי תמיר פלצמן ושוב הם יצאו לטיול. "כמו שהם", כאילו לא עברו 12 שנים, ישן מול חדש, עבר מול הווה, כל כך הרבה השתנה אבל בשורש לא השתנה כלום.

עוד ברשת סלבס:

מירי רגב היא לא הפנים של הליכוד

נעמי הורביץ נגד הבית התאילנדי 

נועה תשבי נגד טראמפ: "גם אני מהגרת"

צפו: הזמרת ג'ולייטה מתחתנת, דודו אהרון מופיע

שופט הריאליטי שעזב את אשתו למען גבר צעיר