אימרי זיו בדרך לאירוויזיון 2017

מדינת ישראל בחרה אימרי. הזמר נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2017 שיערך בקייב במאי הקרוב, לאחר שניצח בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון"

זמן צפייה: 03:58

כבר לא זמר ליווי: הצופים בבית קבעו והחליטו שאימרי זיו יטוס לקייב, בירת אוקראינה, כדי לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון ה-62, במטרה להשיג לישראל את הדוז פואה הנחשק.

אמנם הבמה הגדולה בעולם לא זרה לאימרי, שכבר נגע פעמיים בתהילת האירוויזיון כזמר הליווי של חובי סטאר ושל נדב גדג', הנציג הטרי של ישראל מקווה להגיע גבוה יותר מההישג המכובד של קודמיו. "מי שלא שם לא יכול להבין את הדבר הזה" סיפר זיו באודישנים. זיו, סטודנט לתקשורת בן 25, ביצע את Because Of You של קלי קלארקסון' מה שזיכה אותו בניצחון מול דיאנה גולבי הפייבוריטית. זיו גם גבר על ג'ולייטה והביטבוקס אלמנט.

בדרך לקייב. אימרי זיו הוא הנציג הישראלי לאירוויזיון 2017
בדרך לקייב. אימרי זיו הוא הנציג הישראלי לאירוויזיון 2017 | צילום: צילום: אורטל דהן

לפני כארבע שנים, זיו השתתף בעונה הראשונה של תכנית המוזיקה The Voice ישראל, אך הפסיד את מקומו בנבחרת ההופעות החיות לאורית שלום בשלב הדו קרב. מאז הזמר הצעיר והחתיך מפתח קריירת מוזיקה משגשגת שכאמור הובילה אותו לייצג אותנו בקייב.

מה מחכה לו באירוויזיון?

השנה ישתתפו 43 מדינות בתחרות המסורתית שהגיעה לאוקראינה, לאחר שזו זכתה בשנה שעברה בזכות הזמרת ג'מאלה. הסיסמא של התחרות השנה היא "לחגוג את המגוון" והיא המסר המרכזי של האירוע.  אימרי זיו ייצג את ישראל בחצי הגמר השני, שייערך ב-11 במאי.

רוב המדינות טרם הכריזו על השירים שייצגו אותם בתחרות, אך הרשימה תיסגר בשבועות הקרובים, אך מי שבינתיים עושה באזז ברשת היא איטליה, שהחליטה לשלוח השנה גורילה מרקדת. כן, קראתם נכון, גורילה.

בינתיים, מארגני התחרות חשפו את העיצוב הרשמי של הבמה הגדולה באירופה, כך שאימרי זיו כבר יכול לדמיין את עצמו מניף את הפסלון הנשחק.

 

עוד ברשת סלבס 

פולחן האישיות של ביונסה. האופנה מטקס הגראמי

מי קיבלה יותר כסף בסופרבול-גל גדות או בר רפאלי?

שופרסל ממזערת נזקים: רותם סלע מסירה פוסט

בר רפאלי חוגגת עם ליידי גאגא וג'יג'י חדיד