פולחן האישיות של ביונסה. האופנה מטקס הגראמי

טקס פרסי הגראמי ה-59 היה פולחן אישיות לביונסה: מהשטיח האדום ועד להופעה על הבמה בעירום חושפני. ומה לבשו קייטי פרי, ריהאנה וג'ניפר לופז?

טקס פרסי הגראמי ה-59 שנערך לפנות בוקר בלוס אנג'לס אמנם נראה כמו פולחן אישיות לאשה אחת (שנושאת ברחמה שני אנשים), היי אפילו הזוכה הגדולה של הערב הודתה לה מעל הבמה. כן, ככה זה שביונסה מברכת את היקום בהגעתה לטקס המוזיקה החשוב והגדול ביותר של השנה. מלבד קווין בי, על השטיח האדום היו כמה הצלחות, הישגים ורגעים מאוד מביכים.  אז מי נראתה כמו מטאטא? מי חשפה אנדר בוב ומי עשתה הצהרה פוליטית פומבית (ועוד בעד טראמפ!)? קבלו את הרגעים האופנתיים הגדולים של טקס פרסי הגראמי 2017.

 

| ביונסה

מדובר על כרס של שבת אחרי חמין או תאומים. ביונסה בלוק אה לא מרי מגדלנה
מדובר על כרס של שבת אחרי חמין או תאומים? ביונסה בלוק אה לא מרי מגדלנה

הדבר היחיד שחשבנו עליו בזמן ההופעה הלא נגמרת של ביונסה (טקס פולחן אישיות מוגזם שאפילו יגרום לקנייה ווסט להגיד "בובה, תירגעי") זה ההומאז' שעשתה למרי הבתולה (אם מרי הייתה חלק מבנות "הדסטניז צ'יילד), כל מעריצי ביונסה שצפו בהופעה צעקו ותלשו את שיערותיהם תוך כדי שהם קונים ארונות קבורה באי ביי כדי להכנס בפנים ולמות בשקט. ביונסה לבשה כתר על ראשה שנראה כמו פיסת ארט מהסרט "מלכת הארורים" (סרט הטראש אלייה, שהייתה ביונסה לכמה דקות עד שמתה בהתרסקות מטוס) ו"שי-רה הנסיכה הלוחמת".  ביונסה שרה שני שירים בהופעה שלה שנמשכה משהו כמו 6 שבועות ו-7 דקות (אם אתה לא נמנים על מעריציה) ו-6 שניות (אם אתם חלק מצבא המעריצים של קווין בי).

אבל ההופעה שלה הייתה רגע אומנותי יפה ומלא תקציב, ככה שיש סיכוי שמוזיאון המטרופוליטן בניו יורק ישרוף הלילה כל פיסת אומנות שיש על קירותיו - ויקרין בענק את ההופעה של ביונסה.

ציון: 8\10

במהלך קבלת הפרס שלה, ביונסה עלתה לבמה עם כיסוי ראש והקריאה מתוך מה שנראה כמו ספר תורה קטן, מה שזרק אותנו לערבי שישי כאשר האמא התימניה של המדור הייתה מברכת על הנרות רגע לפני מרק הרגל המסורתי. יא מאמא!

''ברוך אתה אדוני, אלוהינו מלך העולם''. ביונסה מקדשת (Getty)
''ברוך אתה אדוני, אלוהינו מלך העולם''. ביונסה מקדשת (Getty)

ציון: לא נותנים ציונים לאמא

 | ליידי גאגא

יס! גאגא אולה לה לה (Getty)
יס! גאגא אולה לה לה (Getty)

הזמרת ליידי גאגא מוכיחה לנו שוב שהגאגא הכי טובה זו הגאגא הפרובוקטיבית - ונדמה שבשבוע האחרון היא חזרה לעצמה מלפני 4 שנים. ככה זה, אחרי שסיימה להעתיק כל טרנד אופנתי ע"ש מדונה, היא מתחילה להעתיק את עצמה ואת תקופה "גאגא 2011". ואין לנו שום בעיה עם זה.

הזמרת החליטה להגיע לשטיח האדום בשמלה של המעצב הצעיר והמבטיח אלכס אוליך, בלוק חושף בטן וכמעט את כל החזה, נעלי עקב מוגבהות ומוגזמות וטוטאל לוק של חשפנית שסיימה משמרת. בכל זאת, אהבנו.

ציון: 7\10

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-063' autoplay='0' credit='' kid='1_fc95qk7c' duration='46']

| גירל קראש

מטופשת שכמותך, את נראית כמו כדור שוקולד עם סוכריות צבעוניות.
מטופשת שכמותך, את נראית כמו כדור שוקולד עם סוכריות צבעוניות.

אף אחד לא היה שם לב לזמרת הכלומינקית על השטיח האדום, אבל היא החליטה להגיע בשמלה מלאה בכדורים בצבעים שונים, נותנת למוזיקאים על השטיח האדום קצת דה-ז'ה-וו לארון התרופות וסמי המרשם שלהם. ורק בגלל זה זכתה לתשומת לב. הפיאסקו המביך הזה נראה כמו חלום רטוב של מפעילת משמרת אחר הצהריים בבריכת הכדורים בג'ימבורי בדיאדה.

ציון: 1\10 

| סי לו גרין

אתה נראה כמו רובטריק שמורכב מדילדו וקופסת פררו רושה.
אתה נראה כמו רובטריק שמורכב מדילדו וקופסת פררו רושה.

מישהו החמיץ את המשמרת שלו בתור פסל-חי בטיימס סקוור, לא? מה יעשו עכשיו המוני תיירים מאוכזבים מיפן? הזמר הכושל נראה כמו רובוטריק שמורכב מדילדו אנושי מוזהב בהכלאה עם פררו רושה. מטופש.

ציון: 1\10

| אדל

אלה ירוקה. אדל (Getty)
אלה ירוקה. אדל (Getty)

אלה ירוקה. אדל נראית נסכיתית ומלכותית בשמלה ירוקה עוטפת של בית האופנה ג'יבנשי. הזוכה הגדולה של הערב הגדול של המוזיקה לובשת פיסת היסטוריה: מדובר באחד מהיצירות האחרונות של המעצב ריקרדו טישי לפני שהוא נוטש את בית האופנה הנודע לאחר 12 שנים. אהבנו את סיכת הלימון אותה ענדה, אולי כמחווה לקווין בי והאלבום "לימונדה".

ציון: 9\10

 

| ג'וי וילה

ג'וי וילה בהצהרה הפוליטית המטופשת שלה. (Getty)
ג'וי וילה בהצהרה הפוליטית המטופשת שלה. (Getty)

עד לרגע הגעתה לשטיח האדום אף אחד לא שמע על הזמרת והיוצרת ג'וי וילה (הימור בטוח: גם לא ישמעו יותר מדי בעתיד) אבל היא הצליחה להיות כוכבת בטוויטר אחרי שהפציעה בשמלה עם הומאז' לדונלד טראמפ כאשר על השמלה בצבעי אדום-כחול-לבן היה עיטור עם סלוגן הבחירות של הנשיא "בוא נהפוך את אמריקה לטובה שוב". תשומי.

ציון: 2\10

 

| ריהאנה

ריהאנה. הנסיכה רירי (Getty)
ריהאנה. הנסיכה רירי (Getty)

הנסיכה רירי לא צריכה להופיע או להיות מועמדת לעשרות פרסים כדי להגיח לשטיח האדום. הזמרת הגיעה בשמלה של ארמאני פריוויה כאשר היא חושפת בטן שטוחה פלוס את הקעקוע המפורסם מתחת לחזה עם נגיעות של אנדר בוב. השמלה עצמה שחורה ודרמטית ורק עושה לנו חשק להתכסות בה בלילה חורפי וקר. ושוב- ככה מגיעים לשטיח האדום, תלמדו.

ציון: 8\10

 

 

| ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז חושפת רגל.
ג'ניפר לופז חושפת רגל.

מישהו רוצה מתנת ולנטיין? כי ג'ניפר לופז כבר עטופה בנייר עטיפה ורוד + סרט ענק שמקנה לה מראה של מתנת יום האהבה שנקנתה רגע לפני שהחג נגמר - ומה שנשאר בחנויות זה אריזה מתנה של סבונים במחיר מופקע. לופז לבושה בשמלה של ראלף אנד רוסו, חשפה רגל בפוזה מעושה, אבל עדיין היא נראית לוהטת.

ציון: 7\10

| בלו אייבי

בלו אייבי גונבת את ההצגה. (Getty)
בלו אייבי גונבת את ההצגה. (Getty)

אז נכון שקיבלת את הפנים של אבא, לא נורא. אבל את הבת הבכורה של ביונסה אז תגידי תודה כי בקרוב את תצטרכי לחלוק את תשומת הלב עם עוד שניים ואת תרגישי ננטשת וחסרת אהבה כמו מישל ווליאמס אחרי הפירוק של "דסטניז צ'יילד". בלו הקטנה הייתה לבושה בחליפה ורודה של גוצ'י, ואת האמת? היא נראתה מקסימה להפליא ואפילו הופעת האורח שלה על הבמה בזמן ההופעה של אמא הייתה הורסת.

ציון: 10\10

 

| סלונאג'

נראית כמו פסלון גראמי. סולנאג' (Getty)
נראית כמו פסלון גראמי. סולנאג' (Getty)

האחות הקטנה של ביונסה הוציאה השנה את אחד האלבומים המדוברים אבל על השטיח האדום היא בחרה להגיע בשמלה מוזהבת של גוצ'י, אולי מחווה או משאלה שתגשים את עצמה לפסלון הגראמי הראשון בו היא זכתה באותו ערב.

ציון: 8\10

| פריס ג'קסון

תכירו את המתגייסת החדשה בצבא של טיילור סוויפט: פריס ג'קסון
תכירו את המתגייסת החדשה בצבא של טיילור סוויפט: פריס ג'קסון

מישהי ממש רוצה להצטרף לצבא הפאקצות של טיילור סוויפט, נכון? בשמלה של המעצב אוליביה רוסטאן לבית האופנה בלמיין (הכל כך אהוב על קים קרדישאן, קנייה ווסט ושאר חברי האילומנטי בהוליווד). עם איפור מושלם ואטיטוד של נסיכה (מחייב, כשאת הבת של מלך הפופ) פריס ג'קסון הצליחה לגנוב את ההצגה בהצלחה רבה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-062' autoplay='0' credit='' kid='1_4hu4rcp3' duration='53']

ציון: 8\10 

| סלין דיון

אלכסיס קרינגטון - דיון. סלין דיון
אלכסיס קרינגטון - דיון. סלין דיון

שמישהו יתקשר למלהק של החידוש הטרי ל"שושלת" כי נדמה שסלין דיון ממש רוצה לשחק את אלכסיס קרינגטון. דיון לבושה בשמלת פאייטים ירוקה ונוצצת של זוהיר מוראד ונראתה טוב (עד כמה שדיון יכולה להראות טוב... בוא נהיה כנים). עם הומאז' לאופרת הסבון הלוהטת של שנות השמונים וצווארון חושפני שנותן ללוק קצת מראה סקסי (עד כמה שהיא יכולה להראות סקסי... אתם יודעים, נו).

ציון: 7\10

| קייטי פרי

מטאטא אבק אנושי. קייטי פרי
מטאטא אבק אנושי. קייטי פרי

זוכרים בסרט "היפה והחיה" של דיסני את הדמות של מאבקת הנוצות הסקסית עם המבטא הצרפתי? אז קייטי פרי.  השמלה הכל כך לא מחמיאה הזאת שייכת למעצב טום פורד, עם חלוקה לשני חלקים לא מחמיאים ולא שווים בעליל. אחד פאייטים מוזהב והשני נוצות, בצד הטוב של הלוק - האיפור והשיער דווקא נראים מצוין.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-gossip-064' autoplay='0' credit='' kid='1_533zf80n' duration='47']

ציון: 4\10 

| היידי קלום

שמישהו יקרא לטים גאן. היידי קלום
שמישהו יקרא לטים גאן. היידי קלום

את יודעת איך זה באופנה, יום אחד את אין וביום השני את אאוט. אבל כפרה, את כבר שבע שנים אאוט. אַווּף וידְרֶזֶהֶן

ציון: 5\10

 

| לוורן קוקס

סקסית מאדר פאקר! לוורן קוקס.
סקסית מאדר פאקר! לוורן קוקס.

תאכלו אבק ביצ'ס. סקסית, נשית, לא מתאמצת. יס סיסטה!

ציון: 9\10