כבוד כפול: נטע ברזילי הוחתמה בחברת התקליטים של דיסני ומשחררת שיר בינלאומי חדש

רגע לפני שתוכלו לצפות בנטע ברזילי שופטת בתוכנית "אקס פקטור לאירוויזיון", משחררת זוכת האירוויזיון שיר בינלאומי חדש: "כתבתי את 'CEO' כקריאה לכולם להצטרף אלי, להיות חסרי פחד ולעשות את הבחירות בעצמנו". צפו בקליפ

זמן צפייה: 01:05

רגע לפני עליית "אקס פקטור לאירוויזיון", התוכנית שתבחר את הנציג הישראלי הבא לאירוויזיון 2022 ובה היא משמשת כשופטת, משחררת נטע ברזילי שיר בינלאומי חדש תחת חברת התקליטים של דיסני בה היא הוחתמה לאחרונה. ההודעה המרגשת מגיעה אחרי שהקליפ לשיר "באסה סבבה" הגיע ל-200 מיליון צפיות ביוטיוב, מה שהופך אותו לקליפ הישראלי הנצפה ביותר באתר ואחרי שברזילי שיתפה פעולה עם להקת ליטל ביג הרוסית לפני חודשיים.

 

עוד במדור המוזיקה:

שלומית אהרון מגלה מה השירים האהובים עליה מהאירוויזיון

"הטורקייה עושה גם בלאגן": זוכת "דה וויס", ספיר סבן, משחררת אלבום בכורה

הופה, השיר הזה לא היה באירוויזיון?

 

"CEO" נכתב על ידי ברזילי, אבשלום אריאל ואיתי שמעוני, כשעל ההפקה אחראי בועז ונדרביט. השיר מביא לקדמת הבמה את נושא ההעצמה הנשית שברזילי מקדמת באדיקות לאורך השנים, קבלת החלטות על עצמך, איך לא לתת לפחדים להשתלט עליך ולשלוט כמו CEO על החיים הפרטיים שלך. יחד עם "CEO" משחררת ברילי את השיר "DUM" שנכתב והופק ע ידי אותו צוות. השיר מספר על עולם הדייטים שברזילי נכנסה אליו לאחרונה וכיצד הם יכולים לשבש לך את המחשבה. שני השירים מתכתבים אחד עם השני ומציגים שני הפכים, כשהראשון מציג שליטה והשני מציג מצב בו הטיפשות משתלטת בעקבות הרגשות.

יחד עם הוצאת השירים, נטע חוגגת הישג נוסף גדול של חתימה בחברת התקליטים החדשה של דיסני מיוזיק (s-curve) שמהווה צעד נוסף בביסוס הקריירה הבינלאומית שלה. החתמה בחברת תקליטים בינלאומית תאפשר לברזילי להתפתח בארצות הברית ובאירופה.

נטע ברזילי
נטע ברזילי | צילום: ערן לוי

נטע ברזילי מסרה: "החיים עשויים מהחלטות של כן ולא. בזמן האחרון אני מוצאת שמאוד קשה לי לקחת החלטות בעצמי ונותנת לפחדים, לרגשנות ולהעדפות של אנשים אחרים לחדור למוח שלי, עד אוטומציה מוחלטת וחוסר ביטחון גדול. אני המאדר פאקיניג CEO של החיים שלי, של חברה ושל המסע שלי - אני מזמנת שליטה בחזרה אלי לחיי.כתבתי את 'CEO' כקריאה לכולם להצטרף אלי, להיות חסרי פחד ולעשות את הבחירות בעצמנו. 'DUM' הוא האח המעוות, הנוזלי והמטומטם של 'CEO'. הוא מתאר סיטואציה שחוויתי לא מעט שיש לי קראש על מישהו ואני מרגישה שהאוויר בורח מהמוח ואני נהיית מפגרת. מצאתי את עצמי לאחרונה בחזרה בעולם הדייטים ועכשיו אני יותר מחוברת לילדה המובכת והמטופשות שבי יותר מאי פעם".

נטע ברזילי
נטע ברזילי | צילום: ערן לוי

נטע ברזילי היא אחת מחמישה שופטים ב"אקס פקטור לאירוויזיון". לצידה ישפטו גם מרגול, אביב גפן, מירי מסיקה ורן דנקר. את התוכנית מנחה לירון ויצמן. ברזילי היא זוכת האירוויזיון האחרונה מישראל. השיר "Toy", שכתבו סתיו בגר ודורון מדלי, כבש את המקום הראשון בשנת 2018 עם 529 נקודות.

"אקס פקטור לאירוויזיון" תשודר ברשת 13 בקרוב.
תחרות האירוויזיון תשודר בכאן 11 בתאריך 14 במאי.