הכינו את השפם לקיץ: נטע ברזילי ולהקת ליטל ביג הרוסית משתפים פעולה בשיר חדש!

זוכת האירוויזיון ושופטת ה"אקס פקטור לאירוויזיון", נטע ברזילי, משתפת פעולה עם להקת ליטל ביג הוויראלית שהיתה אמורה לייצג את רוסיה באירוויזיון בשנת 2020. התוצאה תואמת את הקו המוזיקלי של הלהקה ועושה כבוד גדול לברזילי

נטע ברזילי וליטל ביג
נטע ברזילי וליטל ביג | צילום: סשה פאלב

שלוש שנים אחרי הניצחון ההיסטורי של נטע ברזילי על במת האירוויזיון בליסבון עם השיר "Toy", אותו כתבו סתיו בגר ודורון מדלי, ממשיכה ברזילי בניסיון שלה לכבוש את העולם. "Moustache" הוא שיתוף פעולה עם להקת Little big הרוסית שנוסדה לפני שמונה שנים וסיפקה לא מעט להיטים שהגיעו למאות מיליוני צפיות ביוטיוב.

הקשיבו לשיר "Moustache" של ליטל בי ונטע ברזילי
[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-israeli-part-124-external' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_mfeghlj0' duration='211']

ברזילי מנסה לפרוץ לחו"ל מאז הזכייה באירוויזיון. מעבר להצלחה של השיר "Toy", שהגיע למקום הראשון במצעד הדאנס האמריקאי, שוחרר השיר "ריקי לייק" שלא הצליח להביא את הפריצה המיוחלת. גם "Cuckoo", ששודר במשדר המיוחד במקום תחרות האירוויזיון בשנת 2020 שבוטלה בעקבות משבר הקורונה, לא עבד כמו שחשבו, למרות הקו השונה והנפלא שלו.
שלא תטעו ושלא ישתמע לשתי פנים – זה לא שברזילי לא מספיק טובה להצליח בחו"ל, זה ממש לא זה. רוב זוכי האירוויזיון לא מצליחים לזכות בלהיט עולמי נוסף למרות המוזיקה הנפלאה שהם משחררים. יש כמה יוצאי דופן, כמו להקת מונסקין האיטלקית שזכתה השנה באירוויזיון והצליחה להכניס שני שירים באנגלית לעשרת הגדולים במצעד העולמי. השבוע החידוש שלהם לשיר "Beggin" נמצא במקום הרביעי והשיר "I wanna be your slave" נמצא במקום ה-15. צריך לזכור שגם לסלין דיון ולהקת אבבא לקח זמן עד שהם פרצו בענק אחרי הזכייה באירוויזיון.

נטע ברזילי וסוניה טאיורסקאיה
נטע ברזילי וסוניה טאיורסקאיה | צילום: סשה פאלב

להקת ליטל ביג נוסדה ברוסיה לפני שמונה שנים וזוכה להצלחה מטורפת. בשנת 2020 נבחרה הלהקה לייצג את מולדתם באירוויזיון עם השיר "Uno". כאמור, התחרות בוטלה, אבל השיר הפך ללהיט מטורף עם למעלה מ-200 מיליון צפיות בעמוד היוטיוב הרשמי של האירוויזיון, ובכך עקף את "Toy" כשיר הנצפה ביותר בערוץ. לאורך השנים זכתה הלהקה להצלחה עצומה, כשהלהיט הגדול ביותר שלה נקרא "Skibidi", שנצפה באתר יותר מחצי מיליארד פעמים. הייחוד של ליטל ביג מגיע ממוזיקת הרייב שהלהקה מקדמת והקליפים המטורפים והמרעננים שהם משחרים לשירים שלהם. אגב, הלהקה לא הכי מוכרת בארץ אבל הסגנון שלה חלחל כבר לפרסומות בישראל, כמו פרסומת למשקה תה קר שמחקה את הווייב של הלהקה מהתנועות בפרסומת ועד לסגנון המוזיקה.

בקליפ לשיר "Moustache" רואים את מלכת השפם, המגולמת על ידי השחקנית הרוסייה קטיה ורנבה, שמסתבכת כאשר השפם שלה נגנב על ידי נטע וסוניה טאיורסקאיה (סולנית ליטל ביג), דבר שלוקח את חברי הלהקה למסע סוריאליסטי ומשעשע במטרה להביא את ה"עברייניות" לדין.

נטע ברזילי וליטל ביג
נטע ברזילי וליטל ביג | צילום: סשה פאלב

חמישה שירים של ליטל ביג שאתם פשוט חייבים להכיר:

"Skibidi"

"Uno"


"Go bananas"

"I'm OK"

"Faradenza"