הקרב על המיליון: עדן בן זקן VS עומר אדם

שני הזמרים האהובים מתחרים על תפקיד נחשק שיזכה את הזוכה בו בכמיליון שקלים

נכון שיש עוד הרבה זמן עד חג המופעים, הלא הוא חנוכה, אבל למרות זאת כבר החלה המלחמה בין הטאלנטים שיקפיצו את הילדים שלכם על הבמות השונות. כרגע העניין הבוער ביותר בנושא הוא קרב ענק שמתנהל בין מלכת השושנים עדן זקן שעל המגעים שלה לפסטיגל קראתם כאן לראשונה לבין הזמר עומר אדם.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-music-news-056' autoplay='1' credit='' desc='' kid='1_zccltq7c' duration='48']

 עוד ברשת סלבס

מייקל לואיס בסשן תמונות לוהט במיוחד

תפקיד התאטרון הראשון של נועה קירל

כוכבת נבסו התחתנה 

אירינה שייק הפכה לאמא

לרשת סלבס נודע כי על התפקיד המרכזי של הפסטיגל שיערך בחנוכה הקרוב מתנהל קרב בין בן זקן  לבין הזמר המצליח שאנשיו נמצאים במשא ומתן עם הפקת הפסטיגל. על פי אותם גורמים ענייני השכר והתנאים כבר נסגרו, רק בעיה אחת קיימת והיא הופעות בשבת. אדם לא מופיע ולא מוכן להופיע בשבתות שם יש לא מעט הופעות וזה דבר שבהפקה לא יכולים לוותר עליו.

בקרוב בפסטיגל? עדן בן זקן
בקרוב בפסטיגל? עדן בן זקן | צילום: עדן בן זקן

גורמים בתעשייה סיפרו  כי אם יצליחו להתגבר על מכשול השבתות אנחנו נזכה לראות את אדם על במות הפסטיגל. אותו גורם מוסיף כי מעולם לא אושר לאף משתתף בפסטיגל שלא להופיע בשבתות ולכן רוב הסיכוים שגם לאדם זה לא יאושר. מי מבין השניים שיסגור עם ההפקה את התפקיד המרכזי הנחשק עיל פי ההערכות ישתכר בכמיליון שקלים.

האם עומר אדם יזכה בתפקיד הנחשק?
האם עומר אדם יזכה בתפקיד הנחשק? | צילום: צילום: דניאל אוחנה

רותי מרום דוברת הפסטיגל בתגובה: "בכל שנה  משקיעה  הפקת  הפסטיגל  מאמצים  אדירים  להביא למופע  המצליח  והגדול  ביותר בחנוכה  את האמנים  המובילים והמבוקשים  ביותר.  אנחנו תמיד  שמחים לגלות  שליהוקי הפסטיגל  מעוררים  עניין רב, כבר בשלב מוקדם כל כך . נשמח להודיע  על קאסט  פסטיגל  2017 ברגע שיסתיימו כל  הליהוקים".

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר