מלכת השושנים עדן בן זקן תככב ב"פסטיגל"

בחורה מזהב: הזמרת עדן בן זקן במגעים מתקדמים לככב בהפקת הפסטיגל בחג החנוכה הקרוב ותלך בעקבותיהם של סטטיק ובן אל, רמי קליינשטיין ושלומי שבת

אמנם יש עדיין 9 חודשים עד חג החנוכה, אבל נדמה שהמפיקים של הפקות החג היוקרתיות כבר מפשילים שרוולים במה שנראה כקרב החם ביותר של עולם הבידור הישראלי.

בהפקת הפסטיגל כבר נערכים להפקת החג הבאה ובימים אלו נמצאים במגעים עם מספר אמנים מובילים לקחת חלק בהפקה הכי גדולה ומזוהה עם חג האורות

חושפת את האחות הקטנה. עדן ורותם בן זקן
חושפת את האחות הקטנה. עדן ורותם בן זקן

אם לא יהיו שינוים של הרגע האחרון, הזמרת הישראלית המצליחה עדן בן זקן תעשה את טבילת האש שלה בהפקת חנוכה מעל הבמה היוקרתית של הפסטיגל.

בן זקן בת ה-22 נמצאת במשא ומתן מתקדם עם הפקת הפסטיגל על כך שתיקח  חלק מרכזי במופע שיעלה בחג החנוכה הקרוב, על פי מקורבים הצדדים הגיעו להסכמה ראשונית על השתתפותה של בן זקן ועכשיו הדיונים עוברים לשלב הדרישות הסופיות של הזמרת.

מלכת השושנים - עדן בן זקן
מלכת השושנים - עדן בן זקן | צילום: משה טולדנו

רותי מרום בשם הפקת הפסטיגל: "בכל שנה  משקיעה  הפקת  הפסטיגל  מאמצים  אדירים  להביא למופע  המצליח  והגדול  ביותר בחנוכה  את האמנים  המובילים והמבוקשים  ביותר.  אנחנו תמיד  שמחים לגלות  שליהוקי  הפסטיגל  מעוררים  עניין רב, כבר בשלב מוקדם כל כך. נשמח להודיע  על קאסט  פסטיגל  2017 ברגע שיסתיימו כל הליהוקים".

[brightcove_iframe video_id='x_factor_s01_ep23_part06' autoplay='1' credit='' desc='' kid='1_mtw01ntr' duration='164']

 

מלכת הלביבות. עדן בן זקן (צילום: אביב חופי)
מלכת הלביבות. עדן בן זקן (צילום: אביב חופי)

 

https://13tv.co.il/item/entertainment/music/news/omer-adam-eyal-golan-215911/

https://13tv.co.il/item/entertainment/celebs/news/gal-gadot-birth-cover-215294/

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר