תפקיד התיאטרון הראשון של נועה קירל

כוח עולה: נועה קירל תעלה בחנוכה על הבמה בפעם הראשונה, ותככב במחזמר "שלושת המוסקטרים"

זמן צפייה: 04:27

חג החנוכה הוא כבר מזמן לא רק חג האורים, או חג הסופגניות – הוא גם חגם של השחקנים, זמרים וכוכבי הילדים. כל שנה המפיקים מנסים להתעלות על עצמם ולהפיק את ההצגות שימשכו אליהם הכי הרבה ילדים, וכמובן גם את הוריהם. כדי לעשות את זה הם צריכים לא רק הפקות מושקעות, אלא גם קאסט נוצץ עם שמות חמים. היום נודע שהפקת "שלושת המוסקטרים" שקורמת עור וגידים בימים אלו הצליחה ללהק שם כזה, שאין ספק שיביא לאולמות שלהם הרבה קהל.

תנו לה סימן. נועה קירל
תנו לה סימן. נועה קירל

צילום: רפי דלויה

מדובר דווקא לא בליהוק של אחד המוסקטרים עצמם, אלא של התפקיד הנשי הראשי בהצגה, שאותה תגלם אם לא יהיו שינוים של הרגע האחרון, לא אחרת מאשר כוכבת הפופ הגדולה ביותר בישראל, נועה קירל.

הנה רעיון למוסיקטר - ברק שמיר ונועה קירל. זוג מנצח
הנה רעיון למוסיקטר - ברק שמיר ונועה קירל. זוג מנצח | צילום: נועה קירל וברק שמיר

קירל שחוגגת בימים אלו את יום הולדתה ה- 16, כבשה בשנים האחרונות את עולם המוזיקה וגם לטלוויזיה היא כבר הגיעה, אבל בכל מה שקשור לתיאטרון עדיין אין לה ניסיון וזה יהיה התפקיד הבימתי הראשון שלה. ההפקה בימים אלו מחפשת אחר השחקנים שיגלמו את המוסקיטרים לצידה, אבל בהתחשב בכך שהיא נחשבת היום לאחת ההצלחות הגדולות בקרב הילדים, בהפקת המחזמר כבר יכולים להיות רגועים קצת יותר.

למרות הליהוק המבטיח, עדיין צפויה לנועה תחרות קשה משאר הפקות החג, ובראשן כמובן הפסטיגל הנצחי, שכמו שדיווחנו לכם כאן לראשונה, כבר ליהק לשורותיו את עדן בן זקן. כמו שזה נראה כרגע, צפוי לנו קרב דיוות, ויהיה מעניין לראות מי תצליח להביא יותר קהל.

 

קירל, נחשבת לאחת הכוכבות הגדולות בישראל. היא מנחה בימים אלו תוכנית מוזיקלית בערוץ הילדים של יס יחד עם שגיא ברייטנר, היא משחקת בסידרת הדרמה החדשה "שלטון הצללים" ובקרוב תתחיל לצלם סידרת נוער בכיכובה.

 

@_yardenharel.com_

A post shared by נועה קירל- האינסטגרם הרשמי שלי (@noakirel_) on