פנויים לצעד הבא? עומר אדם ויעל שלביה בצעד משמעותי ביחסים

אחרי חודשים ארוכים בהם התנהלו כנוודים ויצאו מביתם, עומר אדם ויעל שלביה סיימו לשפץ את האחוזה במשמר השבעה. האם עכשיו יגיע הרגע הגדול הבא? כי אנחנו כבר מוכנים להצעה

יעל שלביה

בחודשים האחרונים בין לבין העשייה למען החיילים, המפונים וכל מי שרק זקוק לעזרה, פינו עומר אדם ויעל שלביה את ביתם במושב משמר השבעה, היכן שמתגוררים הוריו של הזמר ועשו רילוקיישן לעיר הגדולה תל אביב כדי לשפץ את ביתם ולהתאים אותו לצרכים שלהם. אחרי שעזבו את דובאי החליט הזוג היפה להקדיש זמן לשיפוץ קל בבית ולהפוך אותו לנעים יותר עבורם. אבל כעת, אחרי שבועות ארוכים של נוודות, במהלכם גם היו כאלה שרמזו על פרידה, כעת הכל חוזר למקומו והשניים נכנסו לביתם החדש.

כתבות נוספות במדור סלבס

אחרי שסיימה לפרוק ארגזים, הגיעה אמש יעל שלביה לאירוע קוקטייל חגיגי לרגל השקת אפליקציית Chik של ליברה, להם לאחרונה היא נבחרה לשמש כפרזנטורית לצד הפרזנטור הוותיק, תומר קאפון. כהרגלו, שלח אדם את שלביה לבדה, ולא הצטרף אליה בעיקר כדי לא לגנוב לה את ההצגה בערב החגיגי שלה. אולי כעת, כשסיימו את פרוייקט השיפוץ הם יוכלו להתפנות לפרוייקט גדול אחר, ואנחנו יכולים לחשוב על אחד כזה – בדמות חתונה.

יעל שלביה
צילום: לנס הפקות
יעל שלביה ותומר קאפון
צילום: לנס הפקות

עוד התייצבו, התמנגלו וקצת הרגישו שגרה לצד ימים מטורפים אלו בבר ה Speakeasy  בתל אביב: הרווקה הטרייה מאיה קיי יחד עם רומי פרנקל, השורדת קייסי זפטה וכוכב "האח הגדול" לשעבר גיא איתן.

קייסי זפטה ומאיה קיי
צילום: לנס הפקות
גיא איתן
צילום: לנס הפקות