בלי שאלות על ספיר: שי לי עופרי בראיון ראשון על ההיריון המפתיע

שי לי עופרי הוזמנה לאירוע ראשון מאז הסטטוס החדש שלה כ"אמא לעתיד" וענתה הכל על התחושות לקראת החתונה הקרובה, ההיריון המפתיע אבל לא הסכימה לענות על שום שאלה שקשורה לגיסה לעתיד ספיר בורגיל

זמן צפייה: 02:53

בצל הריב המתוקשר, החתונה הקרבה וההיריון המתפתח, הוזמנה כוכבת "האח הגדול" שי לי עופרי לאירוע אינטימי לרגל יום האישה בקליניקה של הקוסמטיקאית טניה אוהב שלום בראשון לציון. בראיון ראשון מאז שהיא ובעלה לעתיד שניר בורגיל חשפו את ההיריון והפתיעו רבים, סיפרה כוכבת הריאליטי כי בדיוק כמו כולם גם הם הופתעו מאוד לגלות את שני הפסים בבדיקה הביתית אבל שמחים על התרחבות המשפחה.

למרות שהיו המון שאלות שקשורות לאחד הנושאים הכי מעניינים לאחרונה, וזה היחסים בין הארוס שלה ואחותו ספיר בורגיל, שהייתה גם היא בבית "האח הגדול" והכירה אף היא את בעלה לעתיד, היא לא הסכימה לדבר ולענות על שום שאלה שקשורה לעניין. אז איך בכל זאת עוברים עליה הימים האחרונים? ובכן, בהמון הכנות וארגונים.

שי לי עופרי והקוסמטיקאית טניה אוהב שלום | צילום: רובי בנג׳מין ואור גפן

"יש מלא הכנות, בעיקר עם ההיריון זה לא קל אבל יש הרבה דברים לעשות וזה מאוד כיף. החודשים הראשונים היו על הפנים, הרגשתי לא טוב אבל שניר היה איתי מעל ומעבר. דאג והיה שם יום יום רגע רגע. אני נחה ואוכלת כמו שצריך. אני נוהגת לקחת את המצב הטוב שבסופו של דבר אנחנו עושים חתונה ואנחנו מקווים שהיא תהיה הכי משמחת בשביל כולם ושיהיה שמחה וכיף ובעזרת השם ובאמת גם הלוואי שעד החתונה החטופים יחזרו ונשמח גם עם זה. שמלות אני עושה רק שבועיים לפני אני מתנפחת מיום ליום אז זה יקרה לאט לאט"

מי לא יוזמן לחתונה מהקולגות לעונה של "האח הגדול"?

"יש הרבה שאנחנו לא איתם בקשר ויש כאלה שכן, אבל תהיה נוכחות".

את הולכת להיות אמא צעירה איך את נערכת? ממי את מקבלת טיפים?

"קודם כל יש לי מלא חברות שהן תכף אמהות, ויש לי את אמא שלי שזה הכי טוב בעולם ויש לי את החמה שלי שאין יותר טוב מזה ולאט לאט, אי אפשר להיות אמא מושלמת. אני מטורפת על כל הראש, אני אהיה דאגנית מדי אני יודעת שאני אהיה חייבת לדעת הכל מה יהיה איתה, מגוננת זה השם השני"