הקשר בין א' ממשרד התחבורה לבר רפאלי נחשף

מה הקשר בין א' ממשרד התחבורה לסופר מודל המפורסמת ביותר במדינה?

זמן צפייה: 09:52

| מה הקשר בין הא' הכי מפורסמת במדינה לדוגמנית הכי מפורסמת במדינה? ובכן, השתיים הולכות להיות סוג של משפחה אחת החל מסוף השבוע הקרוב. נוהר לזר, בתה של אודליה כרמון (א' ממשרד התחבורה, מפרשת הנשיא לשעבר משה קצב) תינשא מחר לבחיר ליבה רן עזרא, אחיו הצעיר של יו"ר קבוצת נטו ובעלה של הטופ מודל בר רפאלי, עדי עזרא.

Buongiorno ?

A post shared by Nohar Lazar (@noharlazar) on

 

עוד במשחקי הכסף

המיליארדר מתיו ברונפמן התחתן

יורשת המיליארדים בתפקיד טלוויזיוני ראשון

נינט נגד יהודה לוי: מי שווה יותר?

ימים ספורים אחרי שנוהר חגגה את מסיבת הרווקות עם חברותיה הטובות בצפון הארץ - יינשאו היא ועזרא הצעיר בחתונת צהריים מצומצמת יחסית שאליה מוזמנים רק בני משפחה וחברים קרובים מאוד. החתונה תערך בחוות רונית שבשרון. על החלק הקולינרי של החתונה שתהיה במפתיע צמחונית הופקד השף רן שמואלי, שהיה גם השף בחתונתם של עזרא ורפאלי.

אין על חברות שלי בעולם!!! תודה על יום מהחלומות #רווקותשלי ??

A post shared by Nohar Lazar (@noharlazar) on

| ידידיה הוותיקים של בית החולים איכילוב בתל אביב – משפחת שגיא (טדי, עמי וליזיקה) ממשיכים לתרום. לאחרונה נחנך פסל ייחודי שנתרם על ידי המשפחה ומוקם בכניסה למיון ילדים. בנוסף חילקה המשפחה לילדים המאושפזים במחלקות השונות ב"דנה דואק"  חבילות שי מושקעות. בנוסף המשפחה תרמה כסף לשיפוץ הכניסה הראשי של המרכז הרפואי.

משפחת שגיא ובכירי בית החולים
משפחת שגיא ובכירי בית החולים

| זה הזמן להגיד מזל טוב לאיש העסקים ובעלי יצרנית משקה האנרגיה "בלו" ענאן שמשום ואשתו טלי שחגגו יום נישואין. השניים לכבוד המאורע המריאו לחופשה בבלגרד שם כמו כל המבקרים פקדו את נהר הדנובה שם רכבו על אופניים לכל אורך הנהר.

טלי וענאן שמשום
טלי וענאן שמשום

| מגיש הטלוויזיה והעיתונאי לארי קינג יקבל במהלך ועידת ג'רוזלם פוסט בניו יורק אות הוקרה על פועלו. במהלך הכנס שיערך במרכז הכנסים של מלון מריוט בטיים סקוור צפוים לנאום השרים גלעד ארדן, אלי כהן, איילת שקד, יובל שטייניץ ואופיר אקוניס. רונית חסין-הוכמן, מנכ"לית קבוצת ג'רוזלם פוסט: "הג'רוזלם פוסט הוא החוט המקשר בין ישראל לתפוצות וכך גם הועידה, שהפכה להיות נקודת מפגש ודיונים בין הממשל הישראלי לאמריקאי, בהבדל משמעותי מכנסים אחרים – זה אינו אירוע למוזמנים בלבד אלא לכל מי שישראל ויהדות חשובים לו. זו ועידה שתשפיע על סדר היום הפוליטי והציבורי. השנה, יותר מתמיד אנחנו מצפים לכנס מסעיר שיעורר הדים בארץ ובעולם".

גלעד ארדן
גלעד ארדן | צילום: השר גלעד ארדן

| למרות התקופה הקשה בה הוא נמצא, שר הרווחה חיים כץ הגיע אל המרכז הלוגיסטי של לקט ישראל ברעננה השותפים לפרויקט כרטיסי המזון שמוביל כץ יחד עם עמותת אש"ל ירושלים. במקום פגש כץ את מנכ"ל לקט גידי כרוך ויו"ר לקט ג'וזף גיטלר.

גידי כרוך מנכל לקט ישראל ושר הרווחה חיים כץ
גידי כרוך מנכל לקט ישראל ושר הרווחה חיים כץ

| בפעם הראשונה בחייהם עלו סטטיק ובן אל תבורי על הבמה בקיסריה, ולא הם לא עשו זאת בהופעה פתוחה. השניים הופיעו באירוע השקה חגיגי של במרכז המסחרי החדש C-Center שהקימה החברה לנכסי קיסריה. את הסרט גזרו יו"ר קרן רוטשילד קיסריה גיא סברסקי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה מיכאל כרסנטי וסמנכ"ל החברה רן אלישע.

כרמל סלע בן אל תבורי מיכאל כרסנטי סטטיק וגיא סברסקי
כרמל סלע בן אל תבורי מיכאל כרסנטי סטטיק וגיא סברסקי

| מנכ"ל אל.ג'י ישראל טוני באק חנך במלון הילטון בתל אביב את הטלוויזיה החדשה של החברה. אל אירוע ההשקה הגיעו מנכ"ל מלונות הילטון בישראל רוני פורטיס ואורחים נוספים שהגיעו לצפות לפני כולם.

בק ופורטיס
בק ופורטיס

| פרויקט חברתי חדש הושק השבוע על ידי מנכ"ל סונול ניר גלילי, מנכ"ל רקיט בנקיזר כפיר אברהם, מנכ"ל ומייסד ארגון "פתחון לב" ניסים ציוני ומנכ"לית חברת השיווק "אג'נדות" דפנה גיא שטגמן. כחלק מהפרויקט בימים אלו מוצבים בתחנות השונות של סונול ברחבי הארץ מכלי איסוף בהם יוכל הציבור לתרום למען הקהילה בגדים ונעליים אשר יימכרו למפעלים השונים כסמרטוטים וההכנסות יתרמו לעמותות.

כפיר אברהם, ניר גלילי, ניסים ציוני ודפנה גיא-שטגמן צילום טל כהן
כפיר אברהם, ניר גלילי, ניסים ציוני ודפנה גיא-שטגמן צילום טל כהן

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר