נינט טייב VS יהודה לוי: מי שווה יותר כסף?

שלוש שנים וחצי אחרי הפרידה המתוקשרת נינט טייב ויהודה לוי עומדים זה נגד זו בקמפיין מיליונים חדש.אבל מי שווה יותר?

זמן צפייה: 04:30

| רק לאחרונה דווח על כך שהשחקן יהודה לוי נבחר להוביל את הקמפיין החדש של רשת פלאפון שם הוא צפוי לגלם שוטר הנקלע לזירת פשע, על קמפיין זה צפוי לוי על פי הערכות לקבל כמיליון שקלים. ההשוואה המתבקשת והסיבה לעניין הרב סביב בחירתו של לוי לקמפיין היא נינט טייב שבעבר פרסמה את החברה כשעשתה קרחת בקמפיין.

טייב בקמפיין לפלאפון
טייב בקמפיין לפלאפון

כזכור, טייב קיבלה על אותו קמפיין לפני כעשור למעלה ממיליון וחצי שקל. גורמים בתעשייה אמרו כי הסיבה לכך היא ירידה בהכנסות של החברות בעקבות רפורמת הסלולר. מנגד אומרים גורמים בתעשייה כי טייב יותר יקרה מאחר והיא מחויבת תמיד לקמפיין אחד ולא לכמה ביחד ולכן הערך שלה גבוה יותר.

טייב, נחשבת לאחת הכוכבות הגדולות בישראל. בימים אלו היא מנהלת את הקריירה שלה בלוס אנג'לס. בשבוע שעבר הוציאה קליפ חדש לסינגל בינלאומי טרי שמקדם את ההופעה הקרובה שלה בישראל.

בקרוב אצלו
בקרוב אצלו

עוד במשחקי הכסף

פרסום ראשון: בר רפאלי ויו"ר קבוצת נטו בהריון שני

| תגידו מזל טוב לפרסומאי אילון זרמון ולבת הזוג הילה פרידמן שהרחיבו את המשפחה כשהביאו בסוף השבוע האחרון  בבית החולים איכילוב שבתל אביב - בת ראשונה, אחות לדנה ומאיה זרמון מנישואיו הקודמים. השם הנבחר לתינוקת הטריה הוא נועה. מזל טוב.

מזל טוב. אילון זרמון והילה פרידמן
מזל טוב. אילון זרמון והילה פרידמן

| אחד מאירועי ההתרמה המרגשים שהיו כאן נרשם לאחרונה, היה אירוע ההתרמה של קבוצת MGS של משפחת מוליוב. את האירוע הפיקה בעצמה, ליאת מוליוב מבעלי הקבוצה בשיתוף העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו למען אוכלוסיות מצוקה ובחסות "מגה ספורט". מוליוב גייסה לא מעט כסף למען למעלה מ-3500 משפחות ו-800 ניצולי שואה שבזכותה יעבירו את הפסח כמו כולנו. לצורך האירוע גויסו צביקה הדר להנחיית האירוע ועינת שרוף לחלק האומנותי. הגיעו לתרום מעבר לבעלה של מוליוב - שלום  וגדעון מוליוב, עופרה וישראל שמלצר, מימי ודני לוזון, ורד רוזן, קרן מיכאלי, אורנית טל מ"Homy" ואנשי עסקים נוספים .

שלום וליאת מוליוב
שלום וליאת מוליוב
לאה שנירר, שרון אילון וליאת מוליוב
לאה שנירר, שרון אילון וליאת מוליוב
קרן מיכאלי
קרן מיכאלי
ורד רוזן
ורד רוזן

| יורד אל העם: שר הכלכלה והתעשייה החדש אלי כהן משקיע בדרום הארץ. אחרי שסייר בחוף השקלון ובקרית גת, הגיע כהן למרכז העסקים החדש של מעוף בשדרות לטובת השקת המקום שם שמע על התפתחות האזור וכמובן הבטיח לעזור לקדם את העסקים הקטנים בדרום. את פניו של כהן קיבל ראש עיריית שדרות אלון דוידי.

אלי כהן וישי דוידי
אלי כהן וישי דוידי

| בסוף השבוע האחרון הגיעה כוהנת הבישול הישראלית רוס סירקיס עם בעלה רפי סירקיס לביקור במלון "מטיילים גשר הזיו". במהלך הביקור פגשו השניים את השף והדיאטן אודי ברקן שסיפר לשניים על התפריט הבריאותי החדש של הרשת.  מי שקיבל את שניהם היה המנהל התפעולי של הרשת תומר ישועה.

הסירקיסים וישועה
הסירקיסים וישועה

| נשיא המדינה רובי ריבלין אירח במשכנו את נשיא הרפובליקה הסלובקית אנדריי קיסקה שהגיע לישראל כחלק ממשלחת לחיזוק הקשרים בין המדינות. אורח נוסף שנכח בפגישה היה גם מנכ"ל חברת אבטחת המידע המובילה ESET  גיל נוילנדר שסיפר  על התפתחויות בתחומה.

גיל נוילנדר ורובי ריבלין
גיל נוילנדר ורובי ריבלין

צמד הצלמים עידית רש וגל דרן עובדים על פרויקט אינטרנטי חדש שיקרא "סבלט" אשר במהלכו רווקה מניו יורק מסלבטת דירה בתל אביב ומתאהבת בבעל הדירה מבלי שפגשה אותו. הסדרה צפויה להצטלם בשנה הבאה.