המיליארדר בן ה-58 מתיו ברונפמן ומלאני לביא בת ה-31 התחתנו

המילארדר מתיו ברונפמן (58) ובחירת ליבו מלאני לביא (31) נישאו בחתונה בירושלים מול נופי העיר העתיקה

זמן צפייה: 00:15

| איש העסקים והמיליארדר מתיו ברונפמן (58) ובחירת ליבו מלאני לביא (31) צעדו אל החופה והפכו לבעל ואישה. אמש (שלישי) בפעם הרביעית בחייו צעד המיליארדר אל החופה שנערכה על גג ישיבת "אש תורה" ברובע היהודי הצופה אל הכותל.

מתיו ברונפמן ומלאני לביא
מתיו ברונפמן ומלאני לביא

את טקס החופה של הזוג ערך רב הכותל שמואל רבינוביץ' שהשיא את השניים אל מול הנוף עוצר הנשימה. במהלך הערב הכלה החליפה שתי שמלות, בטקס החופה לבשה שמלה של המעצב דני מזרחי ובהמשך הערב כשאורחים כולם המשיכו לארוחת ערב במנהרות הכותל, החליפה לביא לשמלה יוקרתית של מעצבת השמלות המובילה לי גרבנאו שזכתה לתשבוחות מהאורחים. בין האורחים שהגיעו לשמוח עם השניים היו משפחה וחברים קרובים, בין החברים היו עו"ד דן להט ורונית רייכמן, איש העסקים לני שפורן ואשתו עו"ד דנה ברזילי, עידן ובתיה עופר, אלינור אנג'ל, רני והילה רהב, אסתי גינזבורג ועדי קייזמן ואורחים נוספים שהגיעו כדי לשמוח עם הזוג.

עוד במשחקי הכסף

יורשת המיליארדים בתפקיד טלוויזיוני ראשון

נינט נגד יהודה לוי: מי שווה יותר?

כדת משה וישראל. מתיו ברונפמן ומלאני לביא
כדת משה וישראל. מתיו ברונפמן ומלאני לביא

| לא רק אתם מכינים את גופכם לקיץ, גם מותג המזגנים אותו מוביל כבר שנתיים ליאור אשכנזי, עושה זאת. לצורך כך גייס משרד הפרסום של המותג "אדלר חומסקי" את יואל ישראלי - מפתח גוף מהמובילים בתחום בארץ וחבר איגוד "נאק", איגוד פיתוח גוף בינלאומי. הקמפיין מצטלם בימים הקרובים וצפוי לעלות בקרוב.

ליאור אשכנזי ויואל ישראלי
ליאור אשכנזי ויואל ישראלי

| מפגש מסקרן נרשם בכנס "פורבס" במתחם התחנה בתל אביב. מפגש בין דוגמנית העל אשלי גרהאם לבין דוגמנית המידות הגדולות הישראלית ירדן חי שנחשבת למצליחה בתחומה עם חשבון אינסטגרם בו עשרות אלפי עוקבים. השתיים ערכו היכרות וחי סיפרה על פועלה והצלחתה בישראל. וכמובן עשו תמונה למזכרת.

ירדן חי ואשלי גרהאם
ירדן חי ואשלי גרהאם

| לא רק דוגמנית העל אשלי גרהאם מבקרת בישראל, גם מנכ"ל רשת הפרסום העצמאית M&C Saatchi דיויד קרשאו הגיע לישראל. קרשאו הגיע לישראל לטובת פגישה עם מנהלי השלוחה הישראלית של הרשת בישראל. במהלך הביקור הרצה קרשאו בקריה האקדמית בחוג שיווק ופרסום. מי שהיה שאירח את קרשאו היה מנכ"ל משרד הרשת בישראל אלון הוכדורף וד"ר מיכל שפירא.

דייויד קרשאו, ד''ר מיכל שפירא ואלון הוכדורף
דייויד קרשאו, ד''ר מיכל שפירא ואלון הוכדורף

אמש (שלישי) נערכה השקה חגיגית של פתיחת הסניף החדש של רשת האופנה "Gong" במתחם ביג בעיר אשדוד. אל האירוע אותו אירחו בעלי הרשת שרון בצלאל, יוגב ביטון וארז נס הגיעו לא מעט סלבס וביניהם אדל בספלוב, קים אקאפי, שי מיקה יפרח, עדן סבן ונטלי דדון שהגיעה על תקן די ג'יי.

שרון בצלאל, יוגב ביטון וארז נס
שרון בצלאל, יוגב ביטון וארז נס

| בית הכושר לנשים sweatshop  הנמצא בבעלותם של עומר יצקן וחנן סבר השיק קמפיין חדש עם הפרזנטורית, השחקנית אפרת דור שהגיעה לישראל במיוחד לצילומי הקמפיין החדש. מי שהייתה אחראית על הסטיילינג של דור היא סופיה טייב, אחותה הקטנה של נינט טייב.

אפרת דור,עומר יצקן וחנן סבר
אפרת דור,עומר יצקן וחנן סבר

| כמו בכל שנה, גם השנה התנדבו מאות עובדי "פרטנר" לאריזה וחלוקת אלפי אריזות למשפחות נזקקות לקראת החג. העובדים לא עשו זאת לבד, בראשם היה מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי והמשנה למנכ"ל יובל קינן. בנבנישתי הגיע עם עובדיו למחסני עמותת "עושים מכל הלב" ושם ארזו מוצרים ואחר כך חילקו אותם.

איציק בנבנישתי והעובדים
איציק בנבנישתי והעובדים

| קרן ליאור שנוסדה על ידי תאטרון הקאמרי ומשפחת וישינסקי לזכר ליאור וישינסקי ז"ל ערכה את אירוע ההתרמה השנתי הקבוע השלה. במהלך האירוע שכללה הופעה התנדבותית של קרולינה, עילי בוטנר וילדי החוץ וגרייניק ואלתרמן נאספו למעלה מחצי מיליון שקלים.  הגיעו לתרום פנינה ומשה אדרי, עירית ומושיק תאומים, משולם וטלי ריקליס, גליה אלבין ונוספים.

שמוליק יפרח
שמוליק יפרח
עירית תאומים וזיוה פתיר
עירית תאומים וזיוה פתיר
פנינה ומשה אדרי
פנינה ומשה אדרי