יורשת המיליארדים הישראלית בת ה-14 בתפקיד ראשון בטלוויזיה

אופק גינדי בתו של מנור גינדי קוטפת תפקיד ראשון בטלוויזיה ואינה בקלמן כוכבת "תאג"ד" קוטפת קמפיין יוקרתי נוסף

זמן צפייה: 02:36

| אופק גינדי בתו של איש העסקים ובעלי "גינדי השקעות" מנור גינדי, עושה את צעדיה הראשונים בעולם הטלוויזיה. למשחקי הכסף נודע כי גינדי הקטנה לוהקה לשעשועון המצליח של ערוץ הילדים "הבנים והבנות". מדובר בג'וב טלוויזיוני ראשון של גינדי בת ה-14. הצילומים לתוכנית החלו בימים האחרונים.

TLV Fashion week

A post shared by ofek gindi (@ofek.gindi) on

עוד במשחקי הכסף 

נינט טייב נגד יהודה לוי: מי שווה יותר?

פרסום ראשון: בר רפאלי ויו"ר קבוצת נטו בהריון שני

| בסוף השבוע האחרו נערכה השקת המתחם החדש של Class A של איש העסקים שלומי כהן בפתח תקווה. אל האירוע אותו הפיקה מורן גולדשטיין הגיעו האדריכל צור משה, עמוס לוזון, בעלי "יינות ביתן" יוסי ביתן, אריק היימס, יו"ר דירקטוריון דן לשעבר מיכאל נגר ונוספים. האורחים נהנו ממופע של ליאור סושרד.

משה צור. צילום: ליאור רוטשטיין
משה צור. צילום: ליאור רוטשטיין

| כוכבת "תאג"ד" השחקנית המצליחה אינה בקלמן ממשיכה לקטוף קמפיינים, אחרי הקמפיין למותג בגדי ים היא מקבלת קמפיין נוסף. בקלמן נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של רשת Bיגוד. הסיבה לבחירתה של הרשת בבקלמן היא הרצון למתג את הרשת גבוה ולמשוך קהל יותר איכותי. על קמפיין זה תקבל בקלמן עשרות אלפי דולרים .

ממשיכה לכבוש. אינה בקלמן
ממשיכה לכבוש. אינה בקלמן

| יוצאת העונה "האח הגדול" אורנה דנינו הגיעה לטיפול אצל הקוסמטיקאית קרן דניאל ברמת גן וזכתה ליחס מיוחד כיאה למעמדה.

אורנה דנינו
אורנה דנינו

| בעלי קבוצת "מגה ספורט" ליאת מוליוב לא מפסיקה לתרום למען הקהילה. אחרי אירוע ההתרמה המוצלח עליו קראתם כאן אמש, היא ממשיכה לתרום והפעם היא הגיעה לבניין פנורמה בתל אביב לארוז חבילות שי למשפחות במצוקה. מוליוב לא הייתה לבד, במקום היו חיים ונעמי הורביץ ודורון לוינסון מהעמותה לקידום החינוך יפו תל אביב.

ליאת מוליוב, חיים ונעמי הורביץ ונוספים
ליאת מוליוב, חיים ונעמי הורביץ ונוספים

| אל אירוע הפתיחה של "גלריה 21" בתל אביב בה הציגו יוצרים מכל העולם עבודות אמנות פופ אפ בתלת מימד. בין האמנים היה האמן הצרפתי פאנו. הגיעו לעשות כבוד ולנשום תרבות אלי פיניש, מיכל אנסקי, ציון ברוך, עינת ארליך ונוספים.

אנסקי, פאנו ושרף
אנסקי, פאנו ושרף

| אל כנס התאורה היוקרתי שנערך לאחרונה הגיעו בכירי עולם החשמל וביניהם הנהלת חברת "קרני תכלת" המובילה את תחום תאורת החשמל. יו"ר הכנס ד"ר אוריי דומן בירך את אנשי תכל על כך שגם השנה לקחו חלק בכנס. בין הנוכחים היו מנכ"ל קרני תכלת ניסים בן שוהם, סמנכ"ל השיווק של החברה ורד קוריסקי, עוזרת השיווק בחברה שחף נבון ועוד.

מנהלי פרויקטים משה זילברמן וחיים ענבר, ורד קוריסקי סמנכלית שיווק, מנהלי פרויקטים אושרי אליה וצחי ברד,ניסים בן שוהם מנכל קרני תכלת

| מנכ"ל חברת התעופה אל על דוד מימון ומנכ"ל כאל דורון ספיר אירחו למעלה מ-500 לקוחות יוקרה של כרטיס האשראי פליי קארד לאירוע חגיגי שכלל תפריט של גידי גוב ואהרוני . הגיעו לחגוג מנכ"ל דלתא ישראל צביקה שווימר, מנכ"ל טמפו ז'ק בר, יו"ר קבוצת אלדר עמיר שאלתיאל, מנכ"ל דלק אסי ברטפלד ועוד.

דורון ספיר ודוד מימון. צילום: סיון פרג'
דורון ספיר ודוד מימון. צילום: סיון פרג'