בגיל 58: המיליארדר מתיו ברונפמן ומלאני בת ה-31 בהריון ראשון

פחות מחודשיים אחרי שנישאו, איש העסקים המצליח ואשתו הצעירה עומדים להרחיב את המשפחה

זמן צפייה: 00:15

| חודש וחצי אחרי שצעדו אל החופה באירוע צנוע על גג ישיבת "אש תורה" ברובע היהודי בירושלים, המיליארדר היהודי ואיש העסקים המצליח מתיו ברונפמן ואשתו הטריה מלאני לביא בהריון ראשון. השניים הודיעו לאחרונה למשפחתם ולחבריהם הטובים כי הם נמצאים בתחילתו של ההריון, את מין העובר הזוג כרגע שומר לעצמו.

מתיו ברונפמן ומלאני לביא
מתיו ברונפמן ומלאני לביא

נזכיר כי כאמור ברונפמן בן ה-58 ולביא בת ה-31 נישאו באפריל השנה בחתונה צנועה בירושלים. את טקס החופה ערך רב הכותל שמואל רבינוביץ'. בין האורחים שהגיעו לשמוח עם השניים היו משפחה וחברים קרובים, בין החברים היו עו"ד דן להט ורונית רייכמן, איש העסקים לני שפורן ואשתו עו"ד דנה ברזילי, עידן ובתיה עופר, אלינור אנג'ל, רני והילה רהב, אסתי גינזבורג ועדי קייזמן ואורחים נוספים שהגיעו כדי לשמוח עם הזוג.

עוד במשחקי הכסף 

בר המצווה של יורש המיליונים

יו"ר קבוצת נטו עדי עזרא בדרך לפוליטיקה

אבנר נתניהו פושט את המדים 

הצצה למטבח של אשת ראש הממשלה 

יורשת המיליונים חוגגת בת מצווה מהאגדות

| בכירי בנק הפועלים וביניהם יו"ר הבנק עודד ערן, מנכ"ל הבנק אריק פינטו הגיעו אמש (שני) להשקת הסניף הדיגיטלי החדש של הבנק בממילא בירושלים. האירוע נערך במעמד ראש העיר ירושלים ניר ברקת ורב הכותל שמואל רבינוביץ'.

חן גודר, עודד ערן, ניר ברקת, אריק פינטו ואמנון מרחב. צילום: תמר מצפי
חן גודר, עודד ערן, ניר ברקת, אריק פינטו ואמנון מרחב. צילום: תמר מצפי

| אמש (שני) נערך טקס אות מגן המילואים של שר הבטחון במעמד שר הבטחון אביגדור ליברמן והרמטכ"ל גדי אייזנקוט. בין מקבלי האותות היה מזכ"ל רשות ניירות ערך עודד שפירו על היותו מעסיק חברתי שמעודד ותומך בעובדיו שיוצאים למילואים. על החלק האומנותי הופקדו צביקה הדר שהנחה את הטקס והזמר ומנטור "דה וויס" אברהם טל.

אילנית קדוש וצביקה הדר
אילנית קדוש וצביקה הדר

| תוכנית מקוונת חדשה להורדה במשקל הושקה בנוכחות מאות נשים מרחבי הארץ בכנס מיוחד, מאחורי התוכנית והכנס עומדת הדיאטנית הקלינית מיה בן אפרים קליין. 50 אחוז מהכנסות הכנס הועברו לעמותת "רוח נשית". הגיעו לעשות כבוד מנכ"לית העמותה תמר שוורץ, שרון איילון, מורן איזנשטיין, הדר לוי ונוספים.

הדר לוי, תמר שורץ, מיה בן אפרים ומורן אייזנשטיין. צילום: שי בן אפרים
הדר לוי, תמר שורץ, מיה בן אפרים ומורן אייזנשטיין. צילום: שי בן אפרים

| סניף ראשון של "קלר וויליאמס", סוכנות תיווך ונד"לן הושק אמש (שני) בעיר מודיעין בנוכחותם של ראש העיר חיים ביבס, הרב הראשי של העיר אליהו אלחרר, זכיין הסוכנות בישראל, איש העסקים עמוס נעים ואורחים נוספים. נעים אמר כי "קלר וויליאמס מהווה שחקן חיזוק משמעותי לענף התיווך בארץ, ותחזק ערכים מוספים כגון מקצועיות ושקיפות, מתוך מטרה להוביל את השוק".

עמוס נעים, אשר נדיבי, חיים ביבס, נועם מאור והרב אלחרר. צילום : אלירן אביטל
עמוס נעים, אשר נדיבי, חיים ביבס, נועם מאור והרב אלחרר. צילום : אלירן אביטל

| למעלה מ-120 מנהלים מארגוני הפיננסים המובילים במשק הישראלי הגיעו אמש ( שני) לאירוע שערכה חברת "אורקל" בישראל. מטרת האירוע הייתה להבין איך פרויקטים של ביג דאטה יגדילו את שורת הרווח שלהם. הגיעו לשמוע ולקבל טיפים להגדלת הרווח בכירי החברות השונות ובניהן פלאפון, מנורה מבטחים, בנק דיסקונט, בנק הפועלים, בנק לאומי, רפא"ל ונוספים. אירחו את כולם סמנכ"ל אורקל בישראל אילן שפיגלמן, מנכ"ל החברה בישראל עוזי נבון ונוספים.

בכירי אורקל בישראל
בכירי אורקל בישראל

| ארבעה חודשים אחרי שסיים את תפקידו כעורך ממון של ידיעות אחרונות, עידן מוטולה, אחד העיתונאים המוערכים בעולם הכלכלה יוצא במיזם חדש. מוטולה בן ה-42 השיק מיזם חדש בשם שווים, פורטל חדשותי לאנשים עם מוגבלות.

עידן מוטולה
עידן מוטולה